/
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

آمادگی شرکت گاز استان کرمانشاه برای گازرسانی به منطقه آزاد تجاری قصر شیرین

مدیرعامل شر کت گاز استان کرمانشاه، گفت: آماده گازرسانی به محدوده منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هستیم.
کد خبر : ۱۱۷۴۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیروس شهبازی، با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های مورد نیاز برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، اظهار کرد: هیچ مشکل و کمبودی برای تامین گاز این منطقه وجود ندارد و آمادگی کامل برای گازرسانی به این محدوده را داریم.

وی با بیان اینکه قرار است در بلندمدت واحدهای متعدد صنعتی، خدماتی و... در منطقه آزاد تجاری قصر شیرین مستقر شوند، افزود: باید میزان گاز مورد نیاز برای این واحدها را برآورد و سپس بر این اساس، نسبت به گازرسانی منطقه اقدام کنیم.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، برای گازرسانی به منطقه آزاد تجاری قصر شیرین، باید چشم انداز 2 تا 3 ساله دیده شود.

شهبازی با اشاره به اینکه اکنون شهر قصر شیرین و شهرک صنعتی آن گازرسانی شده است، یادآوری کرد: کار گازرسانی درمناطق صنعتی به سختی مناطق روستایی که بعد مسافت طولانی دارند، نیست و در زمان کوتاه‌تری انجام می شود.

وی گازرسانی به منطه آزاد قصر شیرین را از ابعاد اقتصادی و محیط زیستی به صرفه دانست و تاکید کرد: استفاده از گاز برای صنایع، مصرف سایر سوخت های فسیلی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، به علاوه تمام گاز مورد نیاز از داخل کشور تامین می شود و نگرانی در خصوص تامین آن وجود ندارد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر