/
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

مهمترین فعالیت‌های امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران در شش ماهه سال جاری

مهمترین فعالیت‌های امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران از آغاز سال جاری تا پایان شهریورماه اعلام شد.
کد خبر : ۱۳۰۰۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این مدت بیش از 700 دوره آموزشی و تمرینی در هر ماه با حضور 1215 نفر از همکاران مناطق عملیاتی سیری، لاوان، بهرگان، خارگ، قشم و كیش و در رشته‌های شنا، فوتبال، فوتسال، بسكتبال، والیبال، تنیس خاكی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، فوتبال دستی، قایقرانی، بیلیارد، دوومیدانی، شطرنج، بدنسازی و دوچرخه‌سواری برای آقایان و رشته‌های ایروبیک، بدمینتون، شنا، بدنسازی، یوگا، پیلاتس، آمادگی جسمانی، كوهنوردی و تنیس خاكی برای بانوان برگزار شده است.

همچنین در این مدت به مناسبت‌های گوناگون از جمله هفته دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر، ماه مبارک رمضان و ... مسابقات ورزشی در همه رشته‌ها بین بانوان و آقایان برگزار شده است.

از دیگر فعالیت‌های امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران، برگزاری مدرسه ورزش فرزندان پسر در تابستان با حضور 40 نفر در چهار رشته ورزشی فوتبال، كشتی، پینگ‌پنگ و فوتبال دستی در ستاد تهران و 90 نفر در دو رشته ورزشی فوتبال و دوومیدانی در منطقه بهرگان بوده است.

همچنین برگزاری جلسه مسئولان ورزش مناطق عملیاتی در ستاد تهران و منطقه عملیاتی خارگ، برگزاری تست‌های ورزشی در مناطق عملیاتی و تهران با حضور 400 نفر از آقایان و 60 نفر از بانوان در تهران، دفتر شیراز و منطقه كیش، راه‌اندازی سامانه امور ورزش و سیستم جامع ورزشی کارکنان و انبارداری، 87 مورد اعزام مربی به مناطق عملیاتی، 6 مورد اعزام تعمیركار دستگاه‌های بدنسازی به مناطق عملیاتی و ستاد تهران و 5 مورد اعزام كارشناس پیست دوومیدانی به مناطق عملیاتی از مهمترین فعالیت‌های امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر