/
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

نقش موثر سازمان صدا و سیما در نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی

مديرعامل شرکت گاز استان یزد در دیدار با معاون سازمان صدا و سیمای مرکز استان یزد بر نقش بی بدیل سازمان صدا و سیما در نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تأکید کرد.
کد خبر : ۱۴۱۵۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی اکبر میدانشاهی ضمن ارائه اطلاعاتي جامع از عملکرد و فعالیت های شاخص این شرکت، برنامه های آتی شرکت گاز استان یزد را به ويژه در زمينه اجراي طرح های گازرسانی به روستاهای واجدالشرایط و صنایع استان، تشریح  کرد.

ارائه گزارشی از چگونگی تأمین و انتقال گاز به استان از مبادی مختلف، ارایه چشم انداز شرکت، بیان عملکرد  شرکت گاز استان از بدو تأسیس تاکنون، فرآیندهای جاری شرکت، نحوه محاسبه گازبها و موارد قید شده در صورتحساب های مشترکین، اهمیت وصول مطالبات معوقه شرکت در پیشبرد پروژه ها،پروژه های عمرانی و برنامه های شاخص گاز استان در ایام الله دهه فجر و نکوداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از جمله مباحث مطرح شده از سوی این مقام مسئول بود.

داود سیروس، معاون صدای سازمان صدا و سیما مرکز یزد نیز ضمن تشکر از حضور مدیر عامل شرکت گاز استان و هیات همراه، خدمات و فعالیت‌های شرکت گاز در سراسر استان به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته را چشمگیر و آن را از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی در ادامه استقبال عمومی از برنامه های صدای مرکز یزد را رضایت بخش توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به کسب رتبه برتر صدای مرکز یزد طی چند سال متوالی، بتوان از این ظرفیت در امر نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه گاز استفاده کرد، لذا صدا و سیمای استان آماده هر گونه مشارکت و همکاری در این زمینه است.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر