/
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

بهره مندی 95 درصدی جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی

در حال حاضر قریب به 95 درصد از جمعیت روستایی استان بوشهر قادر به استفاده از گاز، این نعمت الهی هستند.
کد خبر : ۱۴۴۷۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در بازدید از روند گازرسانی در شهرستان‌های تنگستان و دشتستان با تاکید بر اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب به مشترکین، روند گازرسانی در روستاهای استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: طی سه سال گذشته، شاهد تحولی عظیم در روند گازرسانی به مناطق روستایی استان بوده ایم‌ که تحقق این مهم تاثیری بسزا در توسعه زیرساخت ها و نیز رونق و آبادانی هرچه بیشتر این مناطق داشته است.

به گفته این مقام مسئول، تا کنون بیش از 3 هزار کیلومتر شبکه گاز در روستاهای استان اجرا و 397 روستا نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند که با اجرای این امر در حال حاضر قریب به 95 درصد از جمعیت روستایی استان قادر به استفاده از گاز ، این نعمت الهی هستند.

رحمانی با اشاره به اهمیت رضایتمندی مشترکین در تمامی نقاط استان، بر ارتقای کیفیت روز افزون خدمات ارائه شده تاکید و خواهان اهتمام کلیه همکاران خود در این رابطه شد.

شایان ذکر است مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در بازدید از روند گازرسانی در مناطق مذکور به نمایندگی از استاندار بوشهر با هدف بررسی مشکلات و خواسته های مردم با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دیدار و همچنین در مراسم تقدیر از دانش آموزان برتر استان شرکت کرد.

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر