/
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

اقدام اثرگذار وزارت نفت برای توسعه زیرساخت‌های جنوب استان بوشهر

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از اقدام‌های مثبت و اثرگذار وزارت نفت در جنوب استان بوشهر تقدیر کرد و گفت: از اختصاص بسته ویژه حمایتی ۶۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی، راهداری، ورزشی و عمرانی جنوب استان بوشهر توسط وزارت نفت تشکر می‌کنم.
کد خبر : ۱۶۶۰۴

نبض نفت -  سکینه الماسی، در نشست علنی امروز (دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه جنوب استان بوشهر مجموعه تاسیسات عظیم نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه دارد که باید از مزایای آن به نفع اشتغال‌زایی جوانان این منطقه استفاده شود، گفت: جوانان این منطقه با معضل اشتغال روبه‌رو هستند، در برنامه ششم توسعه بندهای خوبی برای ایجاد اشتغال جوانان مصوب شده، از این رو مسئولان باید برای رفع معضل اشتغال و بیکاری به‌ویژه جوانان تحصیلکرده و خوش‌فکر بوشهری تلاش کنند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر که در اواخر پارسال انجام شد، دستاوردهای خوبی برای این استان داشت، افزود: شاه بیت این دستاوردها مصوبه‌ای برای رفع معضل آلودگی عسلویه و مناطق پیرامون بود که این مصوبات باید برای اجرایی شدن ابلاغ شوند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از اقدام‌های مثبت و اثرگذار وزارت نفت در جنوب استان بوشهر اختصاص بسته ویژه حمایتی ۶۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی، راهداری، ورزشی و عمرانی بود، تصریح کرد: طی دو سال گذشته بخشی از این بسته ابلاغ شده و بخش‌های دیگر نیز همچنان نیازمند همراهی بیشتر در تامین نقدینگی ازسوی وزارت نفت و تلاش بیشتر مدیران استانی است.

الماسی عنوان کرد: همه باید تلاش کنند تا بخشنامه‌های وزیر نفت در جنوب استان بوشهر به‌درستی اجرا شوند تا شاهد توسعه هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر