/
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
هجمه علیه نبض نفت در برخی گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی

در زمین دشمن بازی نمی‌کنیم/ حمایت از ارکان ثالث از رویکردهای اصلی نبض نفت است

کد خبر : ۱۸۰۳۴
در زمین دشمن بازی نمی‌کنیم/ حمایت از ارکان ثالث از رویکردهای اصلی نبض نفت استنبض نفت- همان‌طور که مخاطبان عزیز پایگاه خبری نبض نفت در جریان هستند این رسانه به عنوان یکی از رسانه‌های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دومین سال کاری خود را سپری می‌کند اما در این مدت اندک توانسته است اعتماد بسیاری از مخاطبان این صنعت را به خود جلب کند. حضور فعال در حوزه‌های مختلف خبری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور گویای اعتبار و اعتماد به این رسانه است. حفظ خطوط قرمز و حرکت در چهارچوب قانون اساسی و رعایت مصلحت‌های کشور مهمترین ویژگی این رسانه بوده و در عین توجه به این چهارچوب‌ها هرگز از نقد و بیان مسائل و مشکلات اقشار مختلف صنعت نفت کشور غافل نبوده و سعی کرده‌ایم به بهترین شیوه ممکن مسائل و مشکلات را منعکس کرده و به گوش مسئولان محترم وزارت نفت و شرکت‌های تابعه برسانیم.

یکی از رویکردهای اصلی پایگاه خبری نبض نفت انعکاس مسائل و مشکلات کارگران زحمتکش صنعت نفت کشور به ویژه نیروهای ارکان ثالث است. در همین راستان این رسانه چندین بار مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش را مورد کنکاش و واکاوی قرار داده است. پیگیری مشکلات این قشر از وزیر محترم نفت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تنها بخشی از این پیگیری‌ها بوده است. 
متاسفانه در چند روز اخیر شاهد برخی تحرکات در برخی کانال‌ها و گروههای تلگرامی بوده‌ایم که به دنبال تخریب پایگاه خبری نبض نفت هستند.

 در همین راستا لازم است چند نکته خطاب به این افراد که قصد تخریب این رسانه را دارند متذکر شویم:
پایگاه خبری نبض نفت یک رسانه مستقل با مجوز رسمی از نهادهای رسمی کشور است که در طی یک سال و نیم گذشته به شیوه بسیار هوشمندانه و حرفه‌ای عمل کرده و هیچ گاه برای جذب مخاطب دست به عوامفریبی نخواهد زد و هیچ رسانه دیگری را تخریب نخواهد کرد. 
پایگاه خبری نبض نفت تعامل بسیار سازنده و ارتباط بسیار خوبی با وزارت محترم نفت داشته و کمک برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از وظایف خود می‌داند. 
این رسانه به هیچ وجه وارد بازی سیاسی گروههای تلگرامی مجهول‌الهویه نخواهد شد و در زمین دشمن نیز بازی نخواهد کرد. 
حمایت از نیروهای ارکان ثالث و بیان و انعکاس مسائل و مشکلات آنها یکی از رویکردهای اصلی این رسانه بوده و در این خصوص تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا بتواند اندکی از مسائل و مشکلات آنها را حل کند.
نوع ارتباط پایگاه خبری نبض نفت با نیروهای ارکان ثالث فقط بر اساس صداقت بوده و به خاطر این حمایت حتی یک ریال از این عزیزان دریافت نشده و نخواهد شد. 
ارتباط نزدیک و حمایت پایگاه خبری نبض نفت از نیروهای ارکان ثالث باعث ایجاد حس حسادت شدید در بین برخی کانال‌های تلگرامی شده و پیشرفت خود را در ایجاد اختلاف بین پایگاه خبری نبض نفت و نیروهای ارکان ثالث جستجو می‌کنند.

تحرکات اخیر شکل گرفته در کانال‌های تلگرامی مجهول‌الهویه نمی‌تواند هیچ خدشه‌ای به روابط شکل گرفته بر اساس صداقت بین ما و نیروهای ارکان ثالث وارد کند.

در پایان لازم است تاکید شود رسانه و پایگاه خبری نبض نفت به عنوان یک رسانه کاملاً مستقل با تمام توان و به دور از این گونه هیاهوها و جوسازی‌ها به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در عین تعامل سازنده با وزارت محترم نفت و شرکت‌های تابعه نقدهای موجود و کاستی‌ها را نیز  منعکس خواهد کرد تا بتواند به عنوان یک رسانه به وظیفه اصلی خود که همان اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و بدون غرض‌ورزی سیاسی است عمل کند.
 
با تقدیم احترام 
پایگاه خبری نبض نفت 
۱۶ خرداد ۱۳۹۸
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر