/
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

برتری ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ملی حفاری در سطح استان خوزستان

ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران در ارزیابی به عمل آمده از سوی استانداری خوزستان، یکی از ستادهای برتر در سطح استان شناخته شد.
کد خبر : ۱۸۴۲۳

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران براساس اعلام مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در ارزیابی مستندات، ملی حفاری با کسب 96.25 امتیاز رتبه خیلی خوب را به خود اختصاص داد و در ردیف ستادهای برتر در سطح دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.

در همین ارتباط خانم مریم اسکندری دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران از سوی استاندار خوزستان به نمایندگی از سوی این شرکت، لوح سپاس دریافت کرد.

در متن این لوح آمده است: نتایج حاصله از ارزیابی ستاد صیانت استان در اجرای برنامه های ابلاغی ستاد مرکزی بیانگر اقدامات ارزشمند شرکت ملی حفاری ایران در تقویت و ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی است که به مصداق کلام شریف « و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از زحمات ارزنده جنابعالی در برگزاری شایسته برنامه های ستاد تقدیر و تشکر می شود.

خانم اسکندری در این زمینه توضیح داد: این برای دومین سال پیاپی است که ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت با توجه به اقدامات و عملکرد مطلوب ارایه شده موفق به دریافت لوح سپاس می گردد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر