/
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
رئیس اداره بهبود روابط كار و مددکاری اجتماعی شرکت ملی حفاری ایران :

پیگیری و حل مشکلات کارکنان یکی از دغدغه های مهم در پیشبرد اهداف شرکت و ایجاد انگیزه بین کارکنان است

رئیس اداره بهبود روابط كار و مددکاری اجتماعی شرکت ملی حفاری ایران پیگیری و حل مشکلات کارکنان را یکی از پارامترهای مهم در پیش برد اهداف شرکت و ایجاد انگیزه مضاعف در بین کارکنان بیان کرد .
کد خبر : ۱۸۸۵۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، جمشید رضایی میرقائد از پیگیری ویژه مسائل کارکنان و ارائه خدمات مورد نیاز بر اساس ضوابط صنعت نفت به آنان خبر داد وگفت: بهبود محیط کار یک موضوع چند وجهی است که اجرای صحیح و به موقع آن نیازمند مشارکت گسترده مدیران، مسئولان و کارکنان است .

رئیس اداره بهبود محیط کار شرکت ملی حفاری ایران پیگیری و رفع مشکلات همکاران را از وظایف مهم این واحد برشمرد و افزود: در سال جاری47 مورد پیگیری و رسیدگی به پرونده پزشکی کارکنان بیمار توسط این بخش صورت گرفته است .

وی ارتباط موثر با کارکنان در محیط کار را باعث کاهش تعارضات شغلی و نارضایتی، حذف سوتفاهم ها و افزایش راندمان کار و بهره وری عنوان و اظهار کرد: در سه ماه نخست سال جاری 45 مورد عیادت از کارکنان بیمار و 163 مورد راهنمایی و مشاوره روانشناختی شاغلین توسط این اداره صورت پذیرفته است .

رضایی میرقائد از موارد موثر در بهبود محیط کار به رفع مشکلات مالی،توجه به تجربیات فردی،  سالم سازی محیط کار، رسيدگي به شكايات، برگزاری كارگاه آموزشی و رفع مشکل فرسوگی شغلی کارکنان اشاره کرد و گفت: در سال 98 بیش از 54 مورد مساعدت های سازمانی به همکاران از طریق مدیریت ارشد سازمان و منابع انسانی انجام گردید .

اداره بهبود محیط کار ارتباطي میان كاركنان و سطوح مختلف مديريت و مسئولان را برعهده دارد و شامل چهار بخش مددكاري اجتماعي، رسيدگي به شكايات، تامین آتیه و روانشناسي صنعتي می باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر