/
۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

تقدیر مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجد سلیمان از قهرمان شنای کارگران جهان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شهرستان مسجد سلیمان، مدیر منابع انسانی و رییس روابط عمومی، از قهرمان شنای کارگران جهان تقدیر کردند.
کد خبر : ۲۰۶۲۰
به گزارش نبض نفت، صبح امروز از طرف مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شهرستان، مدیر منابع انسانی و رییس روابط عمومی این مجموعه از ساسان کریمی قهرمان شنای کارگران جهان تقدیر کردند.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، ضمن تقدیر از ساسان کریمی گفت: کار ارزشمند ایشان، حضور با پیراهن من هم یک پاسدار هستم و عکس مقام معظم رهبری و آرم سپاه، قابل تقدیر و کار بسیار با ارزشی بود.

ناصری افزود: اینکه از شهر مسجد سلیمان به عنوان کاپیتان تیم ملی با کسب چهارده مدال جهانی کارگری حضور پیدا کنید، جای تقدیر است و اراده خیلی قوی می‌خواهد و ما وظیفه داریم از این نخبه‌ها حمایت کامل کنیم.

رییس منابع انسانی شرکت ضمن تقدیر از این ورزشکار گفت: ساسان کریمی در چند جهت هم قهرمان است هم پهلوان. ما افتخار می‌کنیم که ایشان از نظر ورزش و اخلاق‌مداری برای شهر ما یک الگو می‌باشد. ان‌شاالله حمایت‌های ما دو چندان خواهد شد تا  در مسابقات جهانی کمپانی‌های ۲۰۲۰ بامدال‌های خوش رنگ‌تر به میهنمان برگردد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر