/
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

زمان بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس اعلام شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از بررسی بودجه سال ۹۹ در مجلس پس از انتخابات ۲ اسفند خبر داد.
کد خبر : ۲۴۶۷۳
نبض نفت- احمد امیر آبادی‌فراهانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مجلس شورای اسلامی، در تشریح روند بررسی لایحه بودجه سال آینده در این کمیسیون، اظهار داشت:کمیسیون تلفیق وارد بخش هزینه‌ای بودجه شده و از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در شیفت شب تبصره بخش هزینه‌ای را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس کمیسیون تلفیق بودجه 2 هفته فرصت برای بررسی لایحه دارد، افزود:بر اساس آیین‌نامه داخلی پارلمان این فرصت 2 هفته‌ای قابل تمدید است که هیئت رئیسه با درخواست کمیسیون تلفیق مبنی بر تمدید 2 هفته‌ای برای بررسی بودجه موافقت کرده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 ، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بررسی لایحه بودجه 99 تا دوم بهمن به پایان می‌رسد و در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد و نمایندگان نیز 10 روز فرصت دارند تا لایحه را بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه بودجه سال 99 پس از برگزاری انتخابات 2 اسفند در صحن علنی پارلمان انجام می‌شود، گفت: به دلیل اینکه مجلس تا 12 بهمن‌ماه به صورت مستمر جلسه علنی دارد و پس از آن تا 4 اسفند نمایندگان در حوزه انتخابیه خود حضور دارند، بررسی بودجه سال 99 پس از برگزاری انتخابات مجلس در پارلمان انجام می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: برای اینکه پرونده بودجه سال 99 تا پایان امسال بسته شود احتمالاً در زمان بررسی آن تعدادی از اعضای شورای نگهبان در جلسات مجلس حضور پیدا کنند و هم‌زمان با بررسی مجلس آنها نیز مصوبات نمایندگان را بررسی و اعلام نظر کنند.

منبع: تسنیم
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر