/
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

مدیرعامل مپنا: سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شده است

مدیرعامل گروه مپنا گفت: امروز ماشین‌آلات تولید مپنا با سیستم‌های کنترلی ساخت داخل عرضه می شوند و می توان گفت که سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شده است.
کد خبر : ۲۵۶۶۶


نبض نفت - عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا در مراسم امضای قرارداد طرح بهبود بازیافت، افزایش تولید و بهره‌برداری از میدان‌های پارسی و پرنج، اظهار داشت: مپنا در زمینه حفاری‌های پیشرفته نفتی ورود کرده و در آینده، خبرهای خوبی در این زمینه اعلام می شود.

وی افزود: همچنین در خصوص توسعه میدان نفتی دانان، کار شروع شده و حفاری در اولین چاه را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم در زمان موثر کار را به انجام برسانیم.

مدیرعامل گروه مپنا خاطرنشان کرد: امروز در تولید توربوکمپرسورها در وضعیتی هستیم که به جرئت می توان گفت نسبت به گذشته، وضعیت متفاوتی داریم و پیشرفت‌های ارزنده‌ای در این زمینه داشته‌ایم و در آینده نزدیک خبر از تولید کمپرسوری متفاوت در صنعت نفت می دهیم که در نوع خود، بی‌نظیر است و این موفقیت از مسیر تحقیق و توسعه در داخل کشور حاصل شده است.

علی آبادی با اشاره به موفقیت‌های گذشته در زمینه سیستم‌های کنترلی نیروگاهی ساخت داخل که جای سیستم‌های کنترلی خارجی را گرفت، گفت: همین موفقیت را در صنعت نفت و بخش پالایش دنبال می کنیم و امروز ماشین‌آلات تولید مپنا با سیستم‌های کنترلی ساخت داخل عرضه می شوند و می توان گفت که سیستم‌های کنترلی نیروگاهی و پالایشگاهی بومی شده است.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر