/
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳

جایگاه‌داران سوخت در تربت‌حیدریه ملزم به استفاده از دستکش و ماسک شدند

مسوول روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه‌ تربت‌حیدریه گفت: با هدف پیشگیری از ابتلا یا گسترش ویروس کرونا، تمام پرسنل شاغل در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی در این منطقه ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شدند.
کد خبر : ۲۶۴۶۳
نبض نفت - علی نیرویی افزود: با این حال هم اکنون در شهرستان‌های زیر پوشش این شرکت، جایگاه‌داران با چالش فقدان یا گران بودن دستکش، ماسک و مواد شوینده مواجه هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس و پیرو اطلاعیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص همکاری در جلوگیری از شیوع این ویروس، تمام جایگاه داران سوخت موظف به انجام فرایند سوخت گیری و پرداخت توسط اپراتور هستند و یا این که دستکش یک بار مصرف برای استفاده مردم در دسترس قرار دهند و دقت کنند فرایند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یک بار مصرف انجام نشود.
او همچنین از مراجعان خواست تا در زمان سوخت‌گیری خودروی خود حداقل دستکش یک بار مصرف به دست داشته باشند.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر هشت شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، گناباد، بجستان و خواف است.
این منطقه دارای ۵۹ باب جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی و تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ باب جایگاه فعال عرضه سی. ان. جی است.


از ۳۰ بهمن ماه گذشته تا ساعت ٩ صبح روز ١٣ اسفند ماه تعداد کل بیماران بستری مبتلا به سندرم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی ۸۷۲ نفر بوده که ۴۲۳ نفر آنان مربوط به مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده‌اند.

همچنین تا تاریخ یاد شده  ۲۸۸ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی هم در خراسان رضوی بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.
دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیش از این از  قطعی شدن ابتلای ۲۹ نفر به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در خراسان رضوی خبر داده و گفته بود: تاکنون هشت نفر در این استان به خاطر ابتلای به این ویروس جان باخته‌اند.
به گفته دکتر علی اصغر انجیدنی، ۶ نفر از این تعداد در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دو نفر نیز در نیشابور بوده‌اند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.


منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر