/
۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
در اجرای الزامات حاکمیت شرکتی صورت گرفت:

انتصاب معاونان و اعضای هیأت عامل بانک کشاورزی

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی،در اجرای الزامات حاکمیت شرکتی، معاونان و اعضای هیأت عامل این بانک در برخی حوزه ها را منصوب کرد.
کد خبر : ۲۷۷۳۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، با توجه به ساختار جدید این بانک منطبق با الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی،قدرت اله عبدالهی به سمت« معاون بازرسی،نظارت،حقوقی و وصول مطالبات و عضو هیأت عامل»،احمد علی شکوه به سمت«معاون توسعه سرمایه انسانی و عضو هیأت عامل»،محمدرضا غفوری به سمت« معاون فناوری و توسعه خدمات نوین بانکی و عضو هیأت عامل» و مسعود جلالیان به سمت«معاون تجهیز منابع،اعتبارات و توسعه سرمایه گذاری و عضو هیأت عامل» منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، استقرار حاکمیت شرکتی به عنوان یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی در اولویت های کاری وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دارد و بانک کشاورزی بر اساس ارزیابی معاونت بانکی، بیمه و شرکت های دولتی این وزارتخانه، به دلیل عملکرد مناسب در مولفه استقرار حاکمیت شرکتی حائز رتبه برتر شناخته شد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پیشگامی در اجرای حاکمیت شرکتی و کسب رتبه برتر در بین بانک های دولتی با اهدای لوح سپاس به روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی،از اقدامات و عملکرد این بانک قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید،در احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل بانک کشاورزی، محسن واشقانی به سمت رئیس اداره کل امور مالی، مهدی خسروی طبرستانی به سمت اداره کل حسابداری مدیریت،مراد علیمردانی به سمت رئیس اداره کل املاک،احمدعلی شکوه به عنوان سرپرست امورحفاظت و حراست و حمید عرب زاده به سمت سرپرست اداره کل مهندسی ساختمان و تأسیسات این بانک منصوب شدند.

شایان ذکر است باحکم داور ماهی کار رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی، حسین هاشمی سعادت نیز به سمت رئیس واحد حسابداری داخلی این بانک منصوب شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر