/
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کارکنان عملیاتی مناطق سردسیر خطاب به مسئولان شرکت ملی گاز ایران؛

بدی آب و هوا چرا فقط به مناطق گرمسیر تعلق می‌گیرد؟

تعدادی از کارکنان عملیاتی شاغل در مناطق سردسیر شرکت ملی گاز ایران از تعلق نگرفتن بند بدی آب و هوا گلایه کرده و از مسئولان خواسته‌اند این بند نیز مانند مناطق گرمسیر به فیش حقوقی آنها اضافه شود.
کد خبر : ۳۰۳۵۷
بدی آب و هوا چرا فقط به مناطق گرمسیر تعلق می‌گیرد؟بدی آب و هوا چرا فقط به مناطق گرمسیر تعلق می‌گیرد؟
به گزارش پایگاه خبری نبض نفت تعدادی از کارکنان عملیاتی شاغل در مناطق سردسیر شرکت ملی گاز ایران با ارسال متن زیر خواستار اضافه شدن بند مربوط به بدی آب و هوا در فیش حقوقی خود شده‌اند. متن ارسال شده به شرح زیر است:

چرا و به چه دلیل و به کدامین گناه نیروهای زحمت‌کش عملیاتی گاز در مناطق سردسیری نباید بند بدی آب وهوا که در فیش‌های حقوقی نیروهای مناطق گرمسیری لحاظ می‌شود را دریافت کنند.

اگر در مناطق گرمسیری تابستان هست در مناطق سردسیری و در فصل زمستان برف و سرمای شدید حکم فرماست و اکثر مواقع با کفش و لباس پر از آب مجبور به انجام کار هستیم.

 تا جایی که همه می‌دانیم فصل زمستان اوج مصرف گاز در کشور می‌باشد. چه شب‌هایی که در بیابان‌ها در شبکه و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز تا ساعاتی بعد از گذشت نیمه شب با لوله‌های سرد دست و پنجه نرم می‌کنیم. در این سرمای شدید با خطرات جاده سرو کار داریم. در حال حاضر قانونی وضع شده که کارمندان رسمی در همین مناطق این بند را در فیش حقوقی خود دریافت می‌کنند اما نیروهای زحمت‌کش عملیاتی از این موضوع محروم هستند. و این گونه تبعیض‌ها کماکان ادامه دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر