/
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
رئيس آموزش نيروي انساني مجتمع گاز پارس جنوبي:

توانمندسازی نیروها؛ اولويت نخست در مجتمع گاز پارس جنوبي

رئيس آموزش نيروي انساني مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: توانمندسازي نيروهاي شاغل در تمامي حوزه ها، يكي از اولويت هاي بسيار مهم در مجتمع گاز پارس جنوبي است.
کد خبر : ۳۱۴۷۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومي شركت ملی گاز ایران، رامين پور اسماعيل، در مراسم تجليل از مربيان داخلي پالايشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبي، عنوان داشت: خط مشی جدید حوزه مدیریت منابع انسانی به سمت صلاحیت حرفه ای، توانمند سازی نیروهای درون سازمان و کارجویان بر اساس تفاهم نامه های فیمابین شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور كار قرار گرفته است.

رئيس آموزش نيروي انساني مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه، عنوان داشت: اميدواريم اين مهم به خوبي محقق شود و شاهد شكوفايي و  توانمندي كاركنان پرتلاش مجتمع باشيم.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: اجرای برنامه و مراسم تقدیر از مدرسین داخلی گامی برای استواری و تربیت مربی و مدرس در سطح شرکت ملی گاز ایران قلمداد مي شود.

سرپرست منابع انسانی پالایشگاه اول نیز در ادامه اين مراسم، ضمن خوش آمد گویی و تشکر از دیدگاه مدیران ارشد مجتمع به امر آموزش، به رکن چهارم از ارکان پنجگانه مدیریت منابع انسانی در سازمان های پیشرو، اشاره کرد و تحقق شاخص های آموزش را در گرو مشارکت تمامی دست اندرکاران ستادی و عملیاتی دانست.

فداییان، در ادامه، افزود: آموزش ضمن خدمت در جایگاه رکن چهارم مدیریت منابع انسانی، شاخصی برای بالندگی شاغلین و ارتقای ذهنیت و شخصیت آنان از یادگیری صرف به سمت یادگیری و یاددهی فعال محسوب مي شود.

در ادامه این مراسم، مهرداد عبدی سرپرست مدیریت پالایشگاه اول، از واحد آموزش به دلیل سرآمدی در مجتمع، تقدیر و تشکر کرد و حمایت و مشارکت کلیه واحدها در راستای تبیین و تبلور آموزش، در کنار تشویق کارکنان به یادگیری، انتقال دانش و مهارت، استفاده از روش های نوین یادگیری و یاددهی فعال را از اولویت های مدیریت پالایشگاه اول دانست.

شایان ذکر است، در پایان از مدرسین داخلی پالایشگاه که با تخصص خود در زمینه‌های مختلف زمینه ساز پیشبرد بهتر اهداف سازمان و ارتقای فرهنگ آموزش و بهسازی منابع انسانی شدند، با لوح و اهدای جوایز، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر