/
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
رئیس‌جمهوری:

فروش روزانه نفت در دولت تدبیر و امید به حدود ۳ میلیون بشکه رسید

رئیس‌جمهوری خطاب به افرادی که از مدیریت دولت ایراد می‌گیرند، گفت: در توافق هسته‌ای سال ۹۴ فضایی تنفسی برای کشور ایجاد کردیم و توانستیم فروش نفت را از زیر یک میلیون بشکه در روز دوباره به حدود ۳ میلیون بشکه برسانیم.
کد خبر : ۳۳۰۲۳
به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) در نشست هیئت دولت با اشاره به اینکه امروز شرایط اقتصادی و اجتماعی رو به بهبود است و علامت‌هایی از کاهش قیمت کالاها و ارز را مشاهده می‌کنیم، گفت: کسانی که به ناروا دولت را مخالف کاهش قیمت‌ها معرفی می‌کنند بدانند که تلاش دولت این است که این شرایط ادامه داشته باشد و مشکلات مردم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه احساس ما این است که شرایط کشور در آینده بهتر خواهد بود، افزود: برخی فکر می‌کنند وقتی می‌گوییم شرایط بهتر می‌شود، منظور ما مذاکره با آمریکاست، خیر این‌طور نیست.

رئیس‌جمهوری خطاب به کسانی که از مدیریت دولت ایراد می‌گیرند، تصریح کرد: در توافق هسته‌ای سال ۹۴ یک فضای تنفسی برای کشور ایجاد کردیم و توانستیم فروش نفت را از زیر یک میلیون بشکه در روز دوباره به حدود ۳ میلیون بشکه افزایش دهیم و ماشین‌آلات و قطعات مورد نیاز صنایع وارد کشور شد تا طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل و احیا شود. افتتاح‌های امروز نتیجه همان زمان تنفس بود که با توافق هسته‌ای به‌دست آمد.

روحانی با بیان اینکه تحریم‌ها سرانجام برداشته می‌شود، عنوان کرد: عده‌ای فقط به‌دنبال این هستند که قهرمان رفع تحریم چه کسی باشد، در حالی که باید بدانند رئیس‌جمهوری و دولت قهرمان نمی‌شود و قهرمان واقعی ملت ایران است، سال ۹۴ هم ملت ایران بود که پیروز شد و در سال ۹۹ یا ۱۴۰۰ هم اگر پیروز شویم باز هم این ملت است که قهرمان می‌شود و قهرمان فقط لقب ملت ایران است.

وی با بیان اینکه از همه اعضای دولت و مدیران اجرایی کشور در همه سطوح می‌خواهم که به هیچ عنوان به حاشیه نروند و وظایف اصلی خود را برای توسعه و پیشرفت کشور انجام دهند، گفت: البته نباید اجازه دهیم در کشور ابهام ایجاد شود و همه مدیران موظف هستند واقعیت‌ها را بگویند و اگر اشکالی وجود دارد آن را بیان کنند و حتی خودشان دولت را نقد کنند. مهم این است که امروز مردم واقعیت‌ها را به‌خوبی بدانند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر