/
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری:

اولین ریل گذاری دولت با بودجه ۱۴۰۱ انجام می شود

شیراز - معاون رئیس جمهور گفت: امیدوارم بودجه ۱۴۰۱ هم در مجلس تصویب شود زیرا اولین ریل‌گذاری دولت با همین بودجه آغاز می شود.
کد خبر : ۴۲۳۸۳
نبض نفت- محمد حسینی در دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: شهرستان‌های استان فارس ظرفیت بالایی از نظر فرهنگی دارند و این استان پهناور از ادبیان، علما و بزرگان برجسته‌ای بهره می‌برد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد: در گذشته برنامه های مختلفی برای نکوداشت مفاخر فارس انجام دادیم و ظرفیت فرهنگی استان می طلبد که به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

وی به استفاده و بهره‌برداری از منازل و اماکن تاریخی به منظور ایجاد رونق فرهنگی در کشور اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم که با وجود اهمیت بحث های اقتصادی نباید نقش فرهنگ در جامعه نادیده گرفته شود و مسائل فرهنگی هم باید مورد توجه کافی قرار بگیرند.

حسینی یادآوری کرد: بدون تردید با همکاری و همراهی مجلس و دولت کارهای بزرگی انجام خواهد شد. امیدواریم بودجه ۱۴۰۱ هم در مجلس تصویب شود. زیرا اولین ریل‌گذاری دولت با همین بودجه آغاز می شود.

وی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرده است و پیگیری مشکلات مردم به ویژه مسائل اقتصادی را در اولویت اصلی خود قرار داده اند و بر همین اساس هر هفته جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی برگزار می‌شود.

 معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری بعد از ظهر چهارشنبه در آغاز سفری یکروزه وارد شیراز شد، در آغاز سفر به زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) مشرف و سپس در آیین سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) سخنرانی کرد و با اساتید، نخبگان و اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در شیراز دیدار داشت.

منبع: مهر

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر