/
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
سوخت‌رسانی

آمادگی منطقه شاهرود برای سوخت‌رسانی در فصل سرما و شرایط اضطرار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از آمادگی کامل منطقه شاهرود برای سوخت‌رسانی در ماه‌های سرد پیش‌ رو خبر داد.
کد خبر : ۴۲۴۳۵
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری با اشاره به ذخیره‌سازی مطلوب سوخت برای ایام سرد سال گفت: با برنامه‌ریزی‌های‌ لازم و مطلوب برای سوخت‌رسانی در زمستان پیش رو آمادگی کامل داریم.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جوی منطقه و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و آمادگی پیشین، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی همچنین تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت فروشندگی‌ها به‌ویژه در مناطق سرد و سخت‌گذر استان به‌طور مطلوب در حال اجراست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تأکید کرد: از ابتدای پاییز تاکنون، ۱۴۱ تن گاز مایع در بخش خانوار، نزدیک به ۲۰۹ تن گاز مایع در بخش غیرخانوار و حدود ۶ میلیون لیتر سوخت زمستانی (نفت سفید) در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و مصرف خانگی توزیع شده است که با توجه به کاهش دما و به تبع آن افزایش مصرف انرژی‌های گرمایی باید با استفاده از راهکارهای مناسب و صرفه‌جویی، نسل‌های آینده را نیز از این انرژی‌های خدادادی بهره‌مند سازیم.

عرب‌عامری با قدردانی از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه، تصریح کرد: این شرکت تلاش می‌کند با انجام خدمات مناسب و به‌موقع به مردم، سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین کند و همه تمهیدهای لازم برای تأمین، توزیع و ارسال سوخت مناطق مختلف در این استان اندیشیده شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر