/
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
سیدالبرز حسینی و بانک ایران زمین

بانک ایران زمین حمایت از پروژه های عمرانی را فراموش نکند

مهندس حسینی نماینده خدابنده و عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:که بانک ها باید از پروژه های عمرانی کشور حمایت کنند و ضرورت دارد بانک ایران زمین هم مانند سایر بانک ها در امر تولید و حمایت از پروژه های عمرانی حضور فعالی داشته باشد.
کد خبر : ۴۲۷۵۱
بانک ایران زمین حمایت از پروژه های عمرانی را فراموش نکند
نبض نفت-مهندس سیدالبرز حسینی  نماینده مردم شهرستان خدابنده و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نبض نفت به اهمیت حضور بانک ها در امر تولید کشور گفت:در صورتی که بنگاههای اقتصادی کشور بویژه بانک ها سرمایه های خود رابه سمت تولید سوق دهند می توان شاهد رشد و پیشرفت  کشور بود.
حسینی افزود:بخاطر شرایط تحریمی که در چندسال اخیر برکشور حاکم بوده عملاکشور نتوانسته از فاینانس خارجی به نحو مطلوبی استفاده کند.دراین شرایط بنگاههای  اقتصادی بزرگ است که وارد گود شود و از تولید حمایت کنند.این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید را ازمنویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست وگفت:در جلسات متعدد رهبر معظم انقلاب بر حمایت همه جانبه از تولید داخلی تاکید کرده اند و لازم است بنگاههای اقتصادی کشور بوپژه بانک ها سرمایه خود راوارد چرخه تولیدکنند. مهندس حسینی در خصوص تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی گفت:درحال حاضر تعداد زیادی پروژه عمرانی در کشور تعریف شده که نیمه کاره رها شده اند.هرکدام از این پروژه هااگر تکمیل و نهایی شوند از یک طرف می توانند به امرتولید در کشور کمک کرده و از طرفی افزایش اشتغال را به دنبال داشته باشند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس در خصوص مشتری مداری بانک ایران زمین نیز گفت:بانک ایران زمین در زمینه مشتری مداری اقدامات مثبتی در طی چندسال اخیر انجام داده و سیستم بانکداری نوین را مبتنی بر  مشتری مداری قرار داده است. در شرایط کرونایی چندسال اخیر نیز حرکت به سمت بانکداری الکترونیکی برای کاهش تردد مردم در شهر و کاهش مراجعه به شعب بانک ها نیز ضرورت  دو چندانی پیدا کرده است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر