/
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
مهندس محسن جوکار رئیس بازاریابی و فروش پتروشیمی شیراز در گفتگو با نبض نفت:

پتروشیمی شیراز تا دو سال آینده زمینه اشتغال حدود 700 نفر را فراهم می‌کند

رئیس بازاریابی و فروش پتروشیمی شیراز از انجام پروژه تولید کیسه‌های بسته‌بندی در دو سال آینده توسط این مجموعه خبر داد و گفت در صورت نهایی شدن این پروژه حدود300 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر هم به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
کد خبر : ۴۳۳۸۸
مهندس محسن جوکار رئیس بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی شیراز در حاشیه اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور که در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص ارزیابی خود از این نمایشگاه گفت: در مجموع نمایشگاه خوبی بود و شرکت‌های معتبری در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. جوکار افزود: با توجه به اینکه شرکت نفت و گاز پارسیان سهامدار عمده پتروشیمی شیراز است وظیفه خود دانستیم در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات خودمان را عرضه کنیم. هدف اصلی ما از حضور در این نمایشگاه ایجاد ارتباط با خریداران جدید به ویژه خریداران خارجی بود.

رئیس بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی شیراز در ادامه با اشاره به اینکه پتروشیمی شیراز یک مجموعه شناخته شده در کشور است گفت: پتروشیمی شیراز به عنوان اولین و قدیمی‌ترین پتروشیمی ایران با بیش از 60 سال سابقه فعالیت، به عنوان یک شرکت صاحب برند در صنعت پتروشیمی کشور تلاش کرد با شرکت در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور به غنای فنی این نمایشگاه کمک کند.

جوکار با تاکید بر اینکه اگر سرمایه‌گذاری کافی در زمینه ایجاد کارخانه‌های جدید در پتروشیمی شیراز صورت پذیرد، این شرکت می‌تواند نیروی انسانی خود را تا یک و نیم برابر افزایش دهد ، گفت: پتروشیمی شیراز با انجام پروژه تولید کیسه‌های بسته‌بندی ظرف دو سال آینده ، حداقل جهت 300 نفر به صورت مستقیم و بیش از 400 نفر هم به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال خواهد نمود. همچنین ارزیابی و مطالعات و اخذ مجوزهای انجام دو پروژه تولید مواد کریستال ملامین و متیل آمین از هلدینگ معظم نفت و گاز پارسیان اخذ و هم اکنون در مرحله انتخاب مشاور اجرایی این دو پروژه بوده و تا ابتدای سال آینده مراسم گلنگ زنی انجام خواهد شد. انجام طرحهای جدید می‌تواند به رشد و توسعه قدیمی‌ترین پتروشیمی ایران کمک کرده و از طرفی باعث افزایش اشتغال در این مجموعه تولیدی در استان فارس شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر