/
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
اعلام حمایت مجتمع پارس جنوبی

اعلام حمایت مجتمع پارس جنوبی از تولیدکنندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: این مجموعه با نگاه بسیار دقیق به ساخت داخل و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، سهم بسیار بزرگی در حمایت از سازندگان داخلی دارد.
کد خبر : ۴۵۲۱۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد باهوش در حاشیه‌ بازدید از واحدهای مختلف کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حمایت مجتمع از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان قطعات و تجهیزات، مسیر رشد و شکوفایی این شرکت‌ها را هموار و انگیزه سازندگان داخلی را بالا برده و اکنون متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی با ساخت قطعات و تجهیزات نماد این حرکت بزرگ هستند.

وی ادامه داد: در تلاشیم با نگاه فن‌آورانه و دقیق به نیازهای ضروری پالایشگاه‌های مجتمع و رویکردی مهم بتوانیم زنجیره‌ تأمین را در داخل شکل دهیم و تا حد ممکن نیازهای بسیار مهم و ضروری را برطرف کنیم.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: امید است سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در سایه‌ همکاری و با مطالعات دقیق نیازهای مهم در پارس جنوبی را بررسی کنند و طبق نیازهای حیاتی و ضروری در این مجموعه بزرگ گام بردارند.

باهوش همچنین اظهار کرد: متخصصان و کارکنان خلاق و نوآور کارگاه مرکزی، یکی از ستون‌های اصلی در تولید پایدار گاز هستند و با اقدام‌های جهادی در بازه زمانی تعمیرات اساسی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 وی یادآور شد: کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی با ارائه‌ خدمات فنی - مهندسی دانش‌بنیان به صنایع و پروژه‌های در حال ساخت با هدف درآمدزایی توانسته است گام بلندی برای تبدیل از واحد پشتیبان به واحد مولد سرمایه بردارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر