/
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

چشم انتظاری نیروهای ارکان ثالث ایثارگر وزارت نفت برای تبدیل وضعیت

نیروهای ارکان ثالث ایثارگر وزارت نفت چشم انتظار تبدیل وضعیت خود هستند.
کد خبر : ۴۵۵۵۹

به‌گزارش نبض نفت، یکی از نیروهای ایثارگر ارکان ثالث وزارت نفت به نمایندگی از همکارانش با ارسال متنی خواستار توجه ببشتر مسوولان این وزارت خانه برای تسریع در تبدیل وضعیتشان شد.
متن این درخواست به شرح زیر است:
ما کارکنان ارکان ثالث مورد تبعیض قرار گرفته ایم،همان طور که مشاهده می فرمایید کارکنان قراردادی که جز مشمولین بند «واو» وزارتخانه هستند در حال تبدیل وضعیت قطعی هستند  و روند تبدیل وضعیت آنها روبه اتمام است اما همان طور که می بینید روند تبدیل وضعیت بند دال ( ارکان ثالث )  در وزارت نفت بسیار کند و به صورت لاک پشتی می باشد،چرا باید این قدر تبعیض در بین نیروهای قراردادی و ارکان ثالث وجود داشته باشد؟آیا نیروهای قراردادی میزان رنج بیشتری از کارکنان زحمت کش و مظلوم ارکان ثالث وزارت نفت متحمل می شوند؟ آیا کسی می داند دلیل این همه تبعیض در وزارت نفت چیست؟ آیا وزیر نفت مخالف تبدیل وضعیت ایثارگران می باشد و یا مخالف تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران ارکان ثالث وزارت نفت می باشد و با نیروهای قراردادی مشکلی ندارد ؟؟؟
 لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند.

همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر