/
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
معاون وزیر نفت در امور گاز تأکید کرد:

آماده‌سازی برای تولید پایدار و مستمر گاز برای عبور از فصول سرد سال

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر آماده‌سازی حداکثری به‌منظور تولید پایدار و مستمر گاز برای عبور از فصول سرد سال تأکید کرد، گفت: نوسازی قطعات و تجهیزات مهم و حیاتی پالایشگاه‌های نخست پارس جنوبی از اولویت‌های مهم است که در آینده نزدیک کلید می‌خورد.
کد خبر : ۴۷۵۴۸

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی در روز پایانی سفر ۲ روزه به پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اکنون بخش عظیمی از انرژی کشور به همت و تلاش متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی گره خورده و این مهم یک افتخار بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به نیاز ضروری بخش‌های مهم کشور به گاز گفت: اکنون بخش‌های خانگی، تجاری و نیروگاه‌ها در اولویت نخست شرکت ملی گاز ایران برای تأمین گاز هستند و با برنامه‌ریزی دقیق فصول سرد سال را سپری می کنیم.

نوسازی تجهیزات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

معاون وزیر نفت در امور گاز ادامه داد: تولید و فرآورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تأسیسات، تجهیزات و قطعات کلیدی پالایشگاه‌های نخست مجتمع در آینده نزدیک کلید خواهد خورد.

چگنی به توان و دانش بالای متخصصان، کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر با بهره‌مندی از مدیران توانمند به رشد و بلوغ کامل رسیده و این مهم با خوش‌برخوردی در محیط کار و داشتن مدیران با اخلاق محقق شده است.

وی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف پالایشگاهی باید در کارها و اقدام‌های مهم با مشورت و برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد و همواره در بحران‌ها بهترین مدیریت را داشته باشیم.

ابراز امیدواری برای حل مشکلات کارکنان

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به موضوع منابع انسانی اشاره کرد و گفت: مسائل و موارد مهم حوزه منابع انسانی را به‌طور کامل پیگیری کرده‌ و بسیاری از موارد مرتفع شده است. امیدواریم تمام مسائل و موارد کارکنان در نشست‌های تخصصی متعدد حل شود.

چگنی گفت: پیگیری‌های بسیار زیادی در خصوص جذب نیروهای دانشگاه انجام داده‌ایم و برنامه‌های بسیار مدون و جامع در این خصوص انجام شده و از ۳۸۰ نیروی دانشگاهی که اقدام‌های اولیه جذب آنان انجام شده، تعداد زیادی از نفرات در مجتمع گاز پارس جنوبی و در پالایشگاه‌ها مشغول به کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه موارد و مسائل بهداشت و درمان در شهرک‌های مسکونی و بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: با انجام پیگیری‌های فراوان و نشست‌های مختلف نیازمندی‌های حیاتی بیمارستان شهرک توحید مشخص و تأمین اعتبار شده و این مرکز مهم نیز توسعه می‌یابد.

معاون وزیر نفت در امور گاز  به حوزه تأمین آب مورد نیاز شهرستان جم نیز اشاره و عنوان کرد: به منظور مشارکت در ساخت سد باغان و پروژه آب‌شیرین کن سیراف برای تأمین آب مورد نیاز شهرستان جم، تاکنون اعتبارات مصوب شده در هیئت مدیره شرکت ملی گاز برای این پروژه پرداخت شده و امیدواریم با اقدام‌های جهادی این پروژه به‌زودی به سرانجام برسد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر