/
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
قادری نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید را تشریح کرد

بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی

نائب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر : ۴۸۷۵۲

نبض نفت- جعفرقادری در تشریح نشست کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس، گفت: دستور کار نشست کمیسیون، بررسی طرح اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور بود که کلیات این طرح در صحن علنی مصوب شده بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجاکه به زعم افرادی که با موضوعات اقتصادی در ارتباط هستند، این طرح می‌تواند موجب آسیب به فضای کسب و کار شود و آن را با مشکلاتی روبه‌رو کند، طرح برای اصلاح به کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید ارجاع شد.

وی با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید برای بررسی این طرح، اضافه کرد: از آنجاکه در طرح قبلی، تعریف اخلال اقتصادی و مصادیق مربوط به آن نسبت به قانون قبلی گسترده شده بود، در جلسه گذشته مقرر شد نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و قوه قضائیه ایرادات را برطرف کرده و به کمیسیون گزارش دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: نظرات اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید با نماینده قوه قضائیه نزدیک است بنابراین مقرر شد طرح مذکور را اصلاح کنند و طرح مجدد به کمیسیون بازگردد تا با هماهنگی کمیسیون قضایی این موضوع آماده بررسی در صحن علنی مجلس شود.

منبع:خانه ملت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر