/
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بهبود وضعیت معیشت مردم از اولویت‌های بودجه ۱۴۰۲ است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توجه به بهبود وضعیت معیشت مردم با رویکرد تقویت قدرت خرید خانوارها از اولویت‌های بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور است.
کد خبر : ۵۱۵۰۷

نبض نفت-فرهاد طهماسبی در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: بهبود معیشت مردم بویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیر خواسته اصلی نمایندگان از دولت است که در لایحه بودجه به آن توجه شده است.

طهماسبی بیان داشت: در این ارتباط دولت در لایحه بودجه سال آینده علاوه بر پیش بینی ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، ۱۰۴ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان و ۶۹ هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو در نظر گرفته است که باید این منابع به درستی مدیریت شوند تا رضایت مردم را فراهم کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار آن شد که اقشار آسیب پذیر جامعه در دریافت حمایت های دولت و یارانه در اولویت قرار گیرند تا آثار پرداخت یارانه ها در سفره آنان دیده شود.

نماینده مردم استهبان در مجلس یکی از راههای کمک به اقتصاد کشور و بخصوص اقشار کم درآمد را تدوین یک بودجه متعادل و بدون کسری عنوان کرد و گفت: از مجلس و دولت انتظار می رود در تدوین و تصویب این لایحه تعادل در منابع و مصارف را رعایت کنند.

طهماسبی تعامل و دولت و مجلس برای تدوین و تصویب لایحه بودجه به عنوان سند دخل و خرج کشور را مفید و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: در شرایط کنونی تعامل دولت و مجلس برای اتمام لایحه بودجه یک ضرورت است که در سایه آن می توان به افزایش امید آفرینی در جامعه کمک کرد.

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر