/
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴
مدیرعامل پالایشگاه فجرجم خبر داد:

مهارت آموزی نیروهای بومی در شرکت پالایش گاز فجرجم

مدیرعامل پالایشگاه فجرجم گفت: نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده نقشی اساسی در توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان دارد و این آموزش‌ها به صورت آزمایشی هم برای شاغلان در صنعت و هم برای نیرو‌های بومی شهرستان جم در شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار می‌شود.
کد خبر : ۵۲۷۶۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سید محمد مهدی هاشمی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال، حمایت از تولید داخلی، افزایش سطح مهارت شاغلان، حفظ شغل، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید بیان کرد: دولت سیزدهم در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص و متعهد و افراد دارای مهارت، برنامه ویژه‌ای دارد و امیدوارم شاهد جذب جوانان در مشاغل مورد نظر صنایع استان بوشهر باشیم.

 وی با اشاره به نقش مهارت‌آموزی در ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان گفت: در راستای آموزش‌های لازم برای ورود جوانان به بخش‌های تولیدی و صنعتی، مراکز مهارت‌آموزی باید به‌صورت جدی از سوی صنایع استان بوشهر تقویت و حمایت شوند.

 مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم افزود: توانمندسازی نیروی انسانی باید با توجه به زمان و مکان متناسب با شرایط هر منطقه صورت گیرد و شرکت پالایش گاز فجر جم در این راستا در کنار مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خواهد بود.

 وی با تاکید بر اینکه تمام شاغلان در صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی باید گواهی مهارت صلاحیت حرفه‌ای از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دریافت کنند گفت: نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده نقشی اساسی در توسعه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استان دارد و این آموزش‌ها به صورت آزمایشی هم برای شاغلان در صنعت و هم برای نیرو‌های بومی شهرستان جم در شرکت پالایش گاز فجر جم برگزار می‌شود و این روند ادامه‌دار خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر