/
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

تقدیر ویژه انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور از کارآافرینان برتر ایران

در راستای حمایت از رشد تولید در کشور و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور طی یک مراسم از کارآفرینان برتر کشور تقدیر کرد.
کد خبر : ۵۳۷۹۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور، در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان مراسم بزرگ افطاری انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور(اتحاد اقوام ایران اسلامی) با گرامیداشت روز ارتش و سالگرد فرمان تاریخی امام مبنی بر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استقبال فوق‌العاده اقشار مختلف مردم و نمایندگان اقوام از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

برپایی باشکوه این ضیافت معنوی با استقبال پرشور اعضا و با حضور مشاور فرمانده معظم کل قوا، جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی، برخی از مسئولان لشکری و کشوری، صدها تن از اعضای انجمن، فعالان اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اصناف، خیرین، معتمدین و کارآفرینان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم، مدافعان امنیت و دیگر اقشار مردم، بار دیگر، جلوه پرشکوهی از وحدت و همدلی اقوام مختلف ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

در این مراسم پس از سخنرانی دکتر علیرضا بیگی و دکتر جعفر قادری از نمایندگان مردم شریف استان آذربایجان شرقی و فارس در مجلس شورای اسلامی، جواد کلاهدوزان، دبیرکل و مهندس رستم پور، رییس انجمن در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و خدمتگزاران نظام از تلاش ها و جانفشانی‌های مرزبانان ایران اسلامی، جان برکفان سرافراز سپاه و بسیج و ارتش فداکار و سربازان دلسوز و گمنام آقا امام زمان(عج) و نیروی انتظامی پرافتخار تجلیل کردند.

کلاهدوزان با ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن با اشاره به تلاش‌های اتحاد اقوام ایران اسلامی در راستای تقویت وحدت و همدلی آحاد مردم به نامگذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و از کارآفرینان و فعالان اقتصادی خواست با تلاش مضاعف در عرصه تولید و کاستن از مشکلات اقتصادی کشور، توطئه‌های بدخواهان در ناامید کردن مردم از نظام اسلامی و آینده کشور را خنثی کنند.

در این مراسم همچنین با حضور جمعی از مسئولان از جمله دکتر مسعودی فر، معاون قضایی دیوان عدالت اداری از تعدادی از فعالان صنعت و کارآفرینان کشور با اعطای لوح یادبود تقدیر شد.

در پایان، شرکت‌کنندگان در این مراسم که در تهران برگزار شد، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام (ره) و رهبری بر همگرایی و اتحاد تمامی اقوام ایرانی و حضور هر چه فعالانه تر در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر