/
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳

سید علی جزایری به عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دوشنبه 20 شهریور ماه با حضور معاونین وزیر نفت و مدیران و روسا صنعت نفت در ساختمان وزارت خانه برگزار شد و سیدعلی جزایری به عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب شد.
کد خبر : ۵۶۸۰۸

سید علی جزایری به عنوان سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت منصوب شدبه گزارش نبض نفت محسن خجسته مهر در آیین نکوداشت و معارفه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، اظهار کرد: عمیق ترین نیاز بیماران نیاز به پزشک خوب و خدمات درمانی مناسب است، از این رو خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان یکی از مهمترین خدمت هاست و در این زمینه باید قدردان تلاش همکاران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج اخلاق مداری و حرفه ای گری و همچنین ایجاد جذابیت های شغلی و انگیره برای کارکنان و نیروهای بخش بهداشت و درمان اظهار کرد: در این زمینه تدابیری اندیشیده شده تا بهبود جایگاه شغلی و سازمانی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت ارتقاء جایگاه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و بهبود خدمت رسانی، گفت: تکریم کارکنان و مراجعان در بخش سلامت یک اولویت مهم و اساسی است.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر لزوم توسعه خدمات بیمارستانی و کلینیکی در صنعت نفت تاکید کرد و گفت: ساخت بیمارستان جدید و توسعه خدمات در کلینیک ها از برنامه های مهم صنعت نفت در آینده است.

وی ضمن ابلاغ تقدیر وزیر نفت از خدمات سید مهدی هاشمی در دوران تصدی سمت مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: ضرورت دارد تا از تلاش های همکاران در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به ویژه در دوران کرونا قدردانی ویژه داشته باشیم.

خجسته مهر ضمن آرزوی موفقیت برای سید علی جزایری در دوران مدیرعاملی سازمان بهداشت و درمان نفت، تاکید کرد:‌ با هم افزایی و تعامل در بخش های مختلف صنعت نفت باید به این سازمان در بهبود خدمت رسانی به کارکنان و مراجعان کمک کنیم.

مجید چگنی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در صحبت های خود از اقدامات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و تشکر کرد و گفت : بنده به نمایندگی از کارکنان شرکت ملی گاز از حوزه بهداشت و درمان تشکر میکنم و  آرزوی سلامتی و موفقیت برای دکتر هاشمی و توفیق روز افزون برای دکتر جزایری در مسئولیت جدید را دارم ، هر یک از ما در هر مقام و مسئولیتی که باشیم باید در خدمت این مردم شریف و کشور عزیزمان باشیم و انشالله در مسیر خود سربلند باشیم.

علیرضا ضیغمی مشاور مقام عالی وزارت نفت در این مراسم با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان بعنوان پشتیبان صنعت نفت گفت : شرایط کار در صنعت نفت ایجاب میکند که خدمات بهداشتی و درمانی مختص به خود را داشته باشد ، لذا هر چقدر در این حوزه سرمایه گذاری شود در واقع به میزان سلامت کارکنان و خانواده های آنان بها داده شده و خوشبختانه  در دولت سیزدهم هم شاهد نگرش مثبت به این حوزه بودیم و اقدامات خوب مدیریتی بخصوص در مناطق جنوبی در این سازمان نشان از نگرش و دیدگاه درست به عنوان پشتیبان در صنعت نفت است .

 علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با اشاره به  نگاه ویژه وزیر نفت به کادر درمان و پزشکان سازمان بهداشت و درمان گفت :  پزشکان شاغل در این سازمان با دیگر پزشکان تفاوت دارند چرا که اهمیت و جنس کار در صنعت نفت را میشناسند و با تعصب و علاقه خود در راستای ارائه خدمات با کیفیت تلاش می کنند ، حوزه بهداشت و درمان بسیار با اهمیت است و باید اقدامات موثری صورت گیرد تا شاهد افزایش میزان رضایت مندی باشیم .

 سید محمدرضا بنی هاشمی رییس هیات مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از حمایت های همه جانبه مدیران بالادستی صنعت نفت تقدیر و تشکر کرد و گفت : نگاه های مثبت مدیران و روسا به توسعه و گسترش خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت نشان از اهمیت این حوزه دارد و تاکنون اقدامات مثبتی صورت گرفته و امیدوارم این حمایت های همه جانبه ادامه دار باشد

وی از اقدامات هاشمی در زمان تصدی مدیرعاملی سازمان تشکر کرد و افزود : مبنا کار در این سازمان تلاش برای افزایش رضایت مندی خانواده بزرگ صنعت نفت است و دکتر هاشمی در دوران مدیریتی خود با توجه به نگاه عملیاتی اقدامات موثری را انجام داده و انشالله دکتر جزایری هم با بهره مندی از تجربیات ایشان بتوانند گام های موثر تری در این حوزه بردارد .

سید مهدی هاشمی مدیرعامل اسبق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هم در ابتدای صحبت های خود از حمایت های همه جانبه وزیر نفت ، مدیران و روسا بالادستی ، تیم پزشکی و کادر درمان در زمان تصدی مدیرعاملی تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت  : لازمه یک مجموعه قوی نیروهای همراه و همدل است و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پتانسیل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده بزرگ صنعت نفت و مردم بومی مناطق عملیاتی را دارد و خوشبختانه در طی سال های اخیر با توجه به نگاه عملیاتی توانسته ایم در حوزه مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی انجام دهیم.

 وی تصریح کرد  : در هر مجموعه ایی نیاز به فکر و ایده نو است و باید با استفاده از شرایط برای پیشرفت و پیشبرد اهداف رفتار خوب سازمانی صورت گیرد ، هدف همه ما خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش است و انشالله در مدیریت جدید شاهد روند بهبود عملکرد و پیشرفت سازمانی باشیم.

سید علی جزایری سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن تشکر از اعتماد مقام عالی وزارت نفت و تقدیر از اقدامات صورت گرفته در سازمان بیان کرد :  توفیق خدمت گذاری در هر مقام و مدیریتی منشا خیر و برکت است و امیدوارم بتوانیم با همکاری مدیران و روسا بالادستی در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت مثمر ثمر باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارکنان بیمارستان قلب شهید رجایی که میفرمایند " کمک به بیمار به هر نحو، یکی از بهترین و شریفترین مشاغل است؛ زیرا دل انسان‌ها را از شما شاد میکند" گفت : هدف ما رضایت مندی است و با توجه به اهمیت صنعت نفت در اقتصاد کشور باید در حوزه بهداشت و درمان کارکنان این صنعت هم سرآمد باشیم.

وی اظهار داشت : سرمایه اصلی هر مجموعه ایی نیروی انسانی است ، تمام تلاش خود را در دوره ایی مدیریتی میکنم تا شاهد افزایش میزان رضایتمندی خدمات گیرندگان باشیم ، برنامه ما اجرای اقدامات کلان است و این نیاز به حمایت های همه جانبه مدیران و روسا صنعت نفت و همکاران در بهداشت و درمان را دارد .

جزایری به حضور خود در قسمت های مختلف سازمان اشاره و اظهار داشت : خوشبختانه به دلیل حضورم در سمت های مختلف از جمله رئیس امور درمان مستقیم ، رئیس درمانگاه قدس، رئیس واحد کارشناسان تغذیه بهداشت و درمان  صنعت نفت تهران ، معاون دارو و درمان و معاون درمان بیمارستان نفت تهران و سرپرست مدیریت درمان غیرمستقیم سازمان به چالش ها و انتظارات جمعیت تحت پوشش واقف هستم و امید دارم بتوانیم گامی موثر در زمان مدیریت خود بردارم .

وی در صحبت های پایانی خود به کلام آیت‌الله فاضل لنکرانی  اشاره کرد که می‌فرمود: من 50 سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه اش را برایت بگویم: واجباتت را انجام بده؛ به جای مستحبات، تا می‌توانی به کار مردم برس؛ کار مردم را راه بینداز. اگر قیامت کسی از تو سئوال کرد، بگو فاضل گفته بود و این خلاصه کلام برای ما است تا خدمتگذار مردم و جمعیت تحت پوشش باشیم . 

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر