/
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین از شعب استان اصفهان

با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان ها، اعضای هیأت مدیره این بانک از مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.
کد خبر : ۵۷۴۴۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی؛ در این سفر مدیران عالی بانک ضمن بازدید از شعب اصفهان، در مراسمی با مدیران، روسا و کارکنان ستاد و شعب منطقه دیدار کردند.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، در این مراسم فعالیت ها و تلاش هایی که در منطقه انجام شده است را مایه غرور و افتخار بانک بیان کرد و گفت: همراهی و تلاش مشترک یکایک همکاران در شعب و ستاد استان باعث این موفقیت و افتخار برای بانک ایران زمین شده است.
پورسعید ضمن اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از شعب استان، افزود: اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و جانمایی شعب این است که همکاران در فضایی فعالیت کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند که در خور شأن آنان باشد.
مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان اینکه ما یک بانکدار هستیم، گفت: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعه کنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم.
مدیرعامل بانک ایران زمین تعهد و تعصب به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق دانست و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزارهایی که در اختیار داریم باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد.
پورسعید ضمن تاکید بر استفاده از تکنولوژی و ابزارهای جدید در بانک، خاطرنشان کرد: همکاران با آموزش و مطالعه دقیق سرویس های بانکداری مدرن و خدمات همراه بانک می توانند، با معرفی و تشویق مشتریان، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر