/
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت خبر داد

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در طرح‌های نیمه‌کاره صندوق‌ بازنشستگی نفت

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیار دلار در طرح‌های نیمه‌کاره صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به‌عنوان صندوقی غیردولتی سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر : ۵۷۶۵۰

  نبض نفت- عبدالحسین بیات امروز (سه‌شنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین دوره تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت گفت: موفقیت در کشور با روحیه بسیجی و جهادی به‌دست می‌آید.
وی افزود: مطالعه و تحقیق عالمانه و انجام پژوهش‌های علمی در عملکرد ۴۰ سال گذشته، نشان می‌دهد از دل تحریم‌ها به موفقیت‌های بزرگ‌ دست یافتیم و این موفقیت‌های جهادی در جای جای مختلف کشور به‌ویژه صنعت نفت خود را نشان می‌دهد.
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه صنعت نفت پیشران حوزه اقتصاد خرد و کلان کشور است، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی پیشران و تکمیل‌کننده زنجیره صنعت نفت و ایجادکننده ارزش افزوده است.
بیات گفت: بسیجیان کشور در این مقطع در تدوین، ترویج و نهادینه کردن کار و روحیه جهادی در صنعت نفت نقشی بسزا دارند.
وی افزود: امروز در صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت فراهم کردن شرایطی در شأن بازنشستگان و شاغلان این صنعت که سرمایه‌های ما هستند و توسعه و تأمین منابع صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت دو وظیفه اصلی این صندوق است‌.
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی گفت: مجموعه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت یک مجموعه غیردولتی است و افزون بر واحدهای تولیدی، توسعه‌ای و فرآیندی بیش از ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در طرح‌های نیمه‌کاره خود دارد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر