/
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز

دکتر ابوالفضل نجارزاده در راس هیاتی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در سفر به استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز دیدار کرد.
کد خبر : ۵۸۲۴۷

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده به منظور ارائه گزارش عملکرد و بیان آخرین وضعیت بانک در ابعاد داخلی و سطح بین الملل و همچنین تبیین برنامه هاي سال جاری و کسب رهنمود، در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم حاضر شد و با وی دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های دولت سیزدهم، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک ملی ایران در عرصه عمرانی و آبادانی کشور اظهار داشت: دولت سیزدهم با تکیه بر روحیه انقلابی و مردمی بودنش یک دولت محبوب بین مردم است.
وی در ادامه سخنان خود، اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی در دو سال اخیر را بر توسعه و پیشرفت کشور موثر و سازنده دانست و افزود: کارآمدی یارانه ها، هدفمندسازی نظام مالیاتی، کنترل تورم، سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های توسعه ای و زیرساخت های کشور و مدیریت بازار ارز ، از اقدامات مهم این وزارتخانه بوده است. 
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه این دیدار کمک بانک ها به اجرای اقتصاد مقاومتی را موثر دانست و افزود: همه بانک ها بویژه بانک ملی ایران می‌توانند با ارائه خدمات مالی و پرداخت تسهیلات با کارمزد کم به کارآفرینان و تولیدکنندگان ، کمک کنند تا زمینه های رونق تولید و اشتغالزایی  بیش از پیش در کشور فراهم  شود.
امام جمعه تبریز در ادامه بر ضرورت توجه به نیازهای مشتریان و بویژه افراد محروم و آسیب پذیر جامعه و ارائه تسهیلات دهی به آنها تاکید کرد.
دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در ابتدا ضمن ابراز خشنودی از این دیدار ،  به ارائه  گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران  پرداخت و موقعیت فعلی این بانک را مطلوب ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه بانک ملی ایران ۹۵ سال در نظام بانکداری کشور خدمت کرده است ،اظهارداشت: نگاه بانک ملی ایران به بخش تولید و اشتغال، نگاهی حمایتی است و در این راستا بانک تلاش می کند تا سیاست های اعتباری خود را به سوی حمایت از تولیدکنندگان و نیازهای خرد مردم هدایت کند.
دکتر نجارزاده در ادامه اضافه کرد: بانک به دنبال کسب سود نیست ولی سود بدست آمده را همواره صرف رفع نیازمندی مناطق محروم و توسعه طرح های زیربنایی و عمرانی کشور می کند .
وی با اشاره به این که تامین مالی طرح های زیربنایی کشور توسط بانک صورت می گیرد، افزود: توسعه خدمات غیر حضوری و سرعت بخشی به ارائه تسهیلات خرد از جمله برنامه  بانک ملی ایران در سال جاری است.
دکتر نجارزاده در این دیدار بر کنترل و نظارت دقیق و کامل در پرداخت تسهیلات به عموم مردم و متقاضیان تاکید کرد و گفت: شفاف‌سازی ، کنترل و نظارت دقیق بر مصرف صحیح تسهیلات از تمهیدات بسیار مهم این بانک در سال جاری است.
نجارزاده با بیان این که فعالیت و وظیفه اصلی بانک خلق بنگاه است، گفت: امسال با مولدسازی دارایی ها و جذب منابع جدید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به خلق بنگاه های جدید کمک خواهیم کرد.
وی در ادامه سخنان خود افزود:  بانک ملی ایران بزرگترین بانک کشور است و در حوزه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و خرد در بین بانک های کشور سهم بالایی دارد؛ که طرح مهربانی ملی یکی از طرح های منحصر بفردی است که می تواند بخشی از درخواست ها و نیازهای مردم را  برای دریافت تسهیلات با نرخ کارمزد کم رفع نماید ؛ این بانک از همه توان و ظرفیت موجود خود برای کمک به بخش تولید کشور استفاده می کند .
مدیر عامل بانک ملی ایران به طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و افزود: این بانک  درتوسعه طرح نهضت ملی مسکن در استان حمایت همه جانبه کرده است.
دکتر نجارزاده  در ادامه این دیدار خاطرنشان کرد: ما به کمک دانش متخصصان داخلی کشور توانستیم امروز خط تولید سرم سازی را در شرکت داروسازی دانا راه اندازی کنیم که این نشان از خودکفایی و دانش کشور است.
وی در پایان سخنان خود رویکرد جدید بانک ملی ایران را نگرش حمایتی و تکمیل زنجیره ارزش دربخش تولید واشتغال برشمرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر