/
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

پتروشیمی بندرامام آماده خدمت رسانی و همکاری با ستادهای مدیریت بحران

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مدیران شهری بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) از آمادگی این شرکت و همکاری با ستادهای مدیریت بحران در شرایط اضطراری خبر داد.
کد خبر : ۵۸۲۷۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام؛ هیاتی متشکل از مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دادستان شهرهای بندرماهشهر و بندرامام خمینی (ره) و شهردار بندرماهشهر با حضور در پتروشیمی بندرامام، از امکانات این شرکت بازدید کردند.
در این بازدید، دکتر انصاری نیک با اعلام آمادگی شرکت پتروشیمی بندرامام در هر لحظه جهت خدمت رسانی و‌ محافظت از جان و دارائی‌ها، از همکاری این شرکت با ستادهای مدیریت بحران منطقه خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت همکاری بین‌بخشی در شرایط بحران، گفت: «شرکت پتروشیمی بندرامام همواره آمادگی خود را برای همکاری با دستگاه‌های مختلف در شرایط بحران اعلام کرده است. ما در این شرکت امکانات و تجهیزاتی داریم که می‌توانند در امدادرسانی به مردم در شرایط بحران بسیار موثر باشند.»
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام افزود: «ما آمادگی داریم هر امکاناتی که در شرایط اضطراری نیاز باشد را در اختیار ستاد مدیریت بحران و جامعه شهری قرار دهیم. ما در کنار جامعه شهری هستیم و در زمان نیاز از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.»

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر