/
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

نشست مدیران سه صنعت بزرگ کشور در دانشگاه امیرکبیر/ فرصت ویژه برای دیده شدن شرکت‌های خصوصی

 نشست رایگان مدیران عامل شرکت‌های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت ساختمان و صنعت برق در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش طی پنج روز در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.
..
کد خبر : ۵۸۲۷۸

به گزارش نبض نفت حسین قندهاری، رئیس هیات مدیره گروه مشارکتی آرادمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه نشست مدیران عامل طی 18 تا 22 آذرماه از ساعت 14 تا 16 در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر سالن سامسونگ برگزار می‌شود، افزود: حضور در این نشست رایگان است و با توجه به محدودیت جا، علاقمندان می‌بایست هماهنگی‌های لازم را از قبل به عمل آورند. وی با اشاره به اینکه به مدت 2 سال در خصوص برنامه و اهداف این نشست کار شده تاکید کرد: برنامه این نشست در 20 ماده در قالب طرح جامع بازاریابی و فروش تعریف شده است که در نشستهای اولیه؛ سه ماده از طرح مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رئیس هیات مدیره گروه مشارکتی آرادمانی عنوان کرد: سه ماده نخست این طرح شامل نشست‌های ماهانه مدیران عامل با هدف به اشتراک‌گذاری فرصت‌های کاری و پروژه‌ها و نشست‌های ماهانه مدیران فروش با هدف همفکری و هم‌اندیشی امور مرتبط با پروژههای جاری و طرح تبلیغ مشترک میباشد. هفده ماده دیگر این طرح از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای اشتغال زایی و افزایش تولید، ایجاد درآمد و ارتقای سطح دانش فنی جوانان برخوردار هست.

قندهاری در ادامه به صنایع مورد نظر برای شرکت در این نشست اشاره کرد و گفت: شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، صنعت برق، صنعت ساختمان و حوزه‌های مرتبط در چند گروه اصلی به این نشست‌ها دعوت شده‌اند. وی تصریح کرد: در این نشست‌ها مدیران عامل شرکت‌ها با طرح آشنا شده و در صورت پذیرش طرح و همراهی با طرح تبلیغ مشترک؛ توسط تمامی شرکت‌های حوزه مربوطه به صورت رایگان تبلیغ خواهند شد.

رئیس هیات مدیره گروه مشارکتی آرادمانی در ادامه به مزایای این مدل از تبلیغات اشاره کرد و گفت: به راحتی می‌توان تصور کرد سی شرکت حوزه ساختمان و یا صنایع نفت، گاز و پتروشیمی که رقیب هم نیستند چنانچه یکدیگر را تبلیغ کنند این اطلاع‌رسانی به میلیون‌ها مخاطب به صورت رایگان منعکس شده و شرکت‌ها بازار بزرگتری را بدون صرف یک ریال به دست می‌آورند. قندهاری افزود: این امر به گسترش بازار و حفظ اشتغال شرکت‌ها کمک کرده و منابع درآمد شرکت‌ها را دو چندان می‌کند. همچنین تولیدکنندگان محصولات مختلف هر صنعت باید در یک روز از ماه یک شرکت حوزه خود را توسط اعضای شرکت و رسانه‌های اجتماعی تحت اختیار خود تبلیغ و منعکس کنند.


قندهاری در پایان از علاقمندان به حضور در این نشست‌ها خواست آمادگی خود را از طریق ایمیل به اطلاع گروه مشارکتی آرادمانی رسانده و پس از ارسال ایمیل با ارتباط با دبیرخانه حضور خود در نشست را قطعی کنند.

آدرس ایمیل: Meetings@aradmanigroup.com

تلفن دبیرخانه : ۰۲۱۸۸۳۰۶۴۰۸

تلفن همراه :۰۹۱۲۱۴۵۶۶۶۲۰۹۳۵۹۸۱۲۰۰۵

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر