/
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش

دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با صدور پیامی هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دریادلان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر : ۵۸۳۳۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو در متن این پیام آمده است :
دریا و مرزهای آبی کشور یکی از مهمترین ظرفیتهای خدادادی در جهت توسعه کشور است که بدون برقراری امنیت بهره گیری از این ظرفیت امکان پذیر نیست.
هفتم آذر یادآور دلاورمردی شجاعانه ناوچه پیکان است که با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یک پارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند.
نیروی دریایی شجاع و مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی راهبردی در حفاظت و حراست از مرزهای آبی و به زیر پا کشیدن دریاهای دور توانسته امنیت مرزهای آبی و آبراههای بین المللی را برای حمل و نقل دریایی برقرار سازد، بخش اعظمی از این امنیت مدیون خون شهداییست که در این راه جان شیرین خود را تقدیم کردند تا دست بیگانگان و دشمنان از مرزهای میهن عزیزمان کوتاه باشد و اقتدار و امنیت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.
امروز نیز ناوگروه‌های مقتدر نیروی دریایی، امنیت کشتی رانی و دفاع از حقوق مردم عزیزمان را در تمام پهنه آبی جهان بر عهده داشته و این وظیفه مهم را به خوبی انجام داده است. گواه این امر مأموریت ناوگروه 86 است که فرمانده کل قوا در این خصوص فرمودند: «مأموریت موفق و افتخارآمیز این ناوگروه در پیرامون کره زمین را حاصل همت بلند، اراده راسخ، اعتماد به‌نفس، قدرت طراحی، دانش پیشرفته نظامی، مدیریت کارآمد و «شجاعت و استقامت در مقابل سختی‌ها» است. این حرکت بزرگ بار دیگر نشان داد موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و امیدهای برآورده شده، از دل حرکت و تلاش و سختی به‌وجود می‌آید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز آن نیرو، فرا رسیدن هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش قهرمان را به فرماندهان و آحاد کارکنان آن نیروی شجاع و مقتدر ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی دریادلان را در صیانت از آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی در ظلّ توجّهات حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر