/
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
پایان عملیات تصویربرداری،

صورت‌برداری و الصاق شماره اموال پایانه شناور خلیج‌فارس

با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران واحد کنترل اموال منطقه نفتی بهرگان، تصویر‌برداری، صورت‌برداری و الصاق شماره اموال پایانه شناور خلیج‌فارس به پایان رسید.
کد خبر : ۵۸۴۰۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، موضوع صورت‌برداری از اموال پایانه خلیج‌فارس، سکوهای بهرگانسر جدید و هندیجان که به دلایل متعددی به سرانجام نرسیده بود، خوشبختانه از اردیبهشت سال 1402 دوباره در دستور کار همکاران پرتلاش واحد کنترل اموال منطقه نفتی بهرگان قرار گرفت.
با وجود مشکلات موجود از قبیل بعد مسافت، تردد با شناور، گرمای شدید هوا به‌ویژه در بخش‌های موتور‌خانه و طبقات زیرین پایانه، عدم وجود امکانات کافی و ... با همت شبانه‌روزی و سخت‌کوشی آقایان مجید جهانگیری، ایمان همتی، جعفر علیزاده، حسن آشکاران و میثم خرمی، ضمن تصویر‌برداری، صورت‌برداری و الصاق شماره اموال پایانه خلیج‌فارس در مدت 6 ماه، همه کالاهای پروژه‌ای و سرمایه‌ای موجود در آن پایانه از لحاظ کیفی و کمی نیز مورد بررسی قرار گرفت.
به گفته مجید جهانگیری مسئول واحد کنترل اموال منطقه نفتی بهرگان، فهرست 1563 قلم کالاهای پروژه‌ای و سرمایه‌ای در این عملیات به دارایی‌های شرکت اضافه شد. همچنین انجام این عملیات برابر بررسی‌های انجام شده در حدود حداقل 200 میلیارد ریال با احتساب انجام کار در سکوهای بهرگانسر و هندیجان صرفه‌جویی اقتصادی به همراه خواهد داشت.
وی افزود: به نظر می‌رسد در پایان عملیات در سکوهای بهرگانسر جدید و هندیجان، تعداد 8 هزار قلم کالاهای پروژه‌ای و سرمایه‌ای دیگر نیز به موجودی اموال شرکت نفت فلات قاره ایران اضافه شود. 
به گفته وی، تجربیات سال‌های گذشته در صورت‌برداری اقلام موجود در پایانه شناور سورنا، در انجام بهینه این عملیات بسیار موثر و مفید بوده است.
وی در پایان از حمایت‌های بی‌دریغ مدیر و جانشین منطقه، رئیس و معاون امور مالی و همکاری و تعامل صمیمانه مسئولین و کارکنان پایانه شناور خلیج‌فارس در کلیه مراحل انجام این کار که به منظور دستیابی به اهداف شرکت صورت گرفت، تشکر و قدردانی کرد و گفت: قبل از آغاز کار به همه همکاران خود توصیه کردم ضمن رعایت دقت در بررسی و ثبت اطلاعات، رعایت اخلاق‌مداری و تعامل با همکاران پایانه شناور خلیج‌فارس را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر