/
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل پتروشیمی ارومیه خبر داد:

نخستین طرح پلی‌آلومینیوم‌کلراید کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت: طرح تولید پلی‌آلومینیوم‌کلراید جامد برای نخستین بار در کشور در این شرکت اجرا شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر : ۵۸۴۷۴

به گزارش نبض نفت به نقل از صنایع پتروشیمی خلیج فارس ؛  ستاد خبری رویداد پتروفن ۱۴۰۲، اکبر اسمعیلی در حاشیه این رویداد که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حرکت شرکت‌های بزرگ به سمت اقتصاد دانش‌بنیان، اظهار داشت: شرکت‌های پتروشیمی به عنوان تولیدکننده و مجری طرح‌های توسعه‌ای نیازهای تحقیق و توسعه خود را در رویداد پتروفن به شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرده تا به صورت مسئله‌محور چالش‌های شرکت‌ها حل شود.
وی به تأکید پتروشیمی ارومیه بر استفاده از فناوری‌های به‌روز اشاره کرد و افزود: این شرکت امسال مواردی را برای بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در رویداد پتروفن معرفی می‌کند.
مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با بیان اینکه این شرکت تولیدکننده ۶ محصول راهبردی که در امنیت غذایی کشور و دنیا نقش دارد، است، خاطر نشان کرد: طرح تولید پلی‌آلومینیوم‌کلراید جامد برای نخستین بار در کشور در این شرکت اجرا شده است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر