/
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
اینبار سازندگان داخلی در حمایت از تولید پایدار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران گردهم می آیند

هفتمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز و‌پتروشیمی پارس جنوبی

هفتمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت، گاز و‌پتروشیمی پارس جنوبی با حضور ۱۵۰ شرکت تولیدکننده داخلی تجهیزات و فظعات صنعت نفت ایران ۱۹ الی ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های پارس (عسلویه) برگزار می گردد.
کد خبر : ۵۸۵۰۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط  صنعت نفت وگاز وپتروشیمی پارس جنوبی ؛ این رویداد بزرگ ملی با هدف تولید پایدار و توسعه داخلی سازی و رفع نیازهای فناورانه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور و با برنامه ریزی و همکاری استانداری بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس‌و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با حضور و حمایت ویژه شرکت پتروشیمی پارس به عنوان حامی ساخت داخل در صنعت پتروشیمی کشور برگزار می گردد.
 
با توجه به اهمیت و سرمایه گذاری انجام‌پذیرفته ملی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خصوصا در صنعت پتروشیمی برگزاری این نمایشگاه و‌حضور سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیاز تجهیزات و فناوری های مورد نیاز این صنعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
 
همزمان با برگزاری این‌نمایشگاه رویدادهای جانبی شامل کارگاه های آموزشی، نشست های فنی و تخصصی و جلسات B2B با حضور نخبگان و فناوران کشور با مدیران و متخصصین شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی کشور برگزار می گردد.
 
۱۵۰ شرکت های سازنده داخلی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ۱۹ الی ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های پارس(عسلویه) میزبان مدیران و متخصصان و سایر فعالین  صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور می باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر