/
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

افزایش ۶۰ درصدی قراردادهای تامین کالای شرکت نفت فلات قاره ایران در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۲

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه بهرگان گفت: قراردادهای تامین کالا در هشت ماه نخست سال ۱۴۰۲ به نسبت ۱۲ ماه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۵۸۵۷۲

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، دکتر محمد مساح در بازدید از منطقه بهرگان گفت: در سال گذشته ۲۵ قرارداد برای تامین کالا منعقد شد، در حالی که در ۸ ماه ابتدایی سال جاری تاکنون ۴۰ قرارداد عمده برای تامین کالا منعقد شده است که با احتساب ۸۴ مناقصه دیگر که هم‌اکنون در حال برگزاری است، امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ به رشد چشمگیری در زمینه تامین کالای مورد نیاز مناطق عملیاتی دست یابیم.
مهندس محمدی رئیس کمیسیون ارزشیابی اسناد و مدارک شرکت ملی نفت ایران به همراه دکتر مساح رئیس کمیسیون ارزشیابی شرکت نفت فلات قاره ایران و آقای جعفر خودکاری رئیس تدارکات و امور کالا منطقه بهرگان در سفر یک روزه به این منطقه، از روند بایگانی و امحاء اسناد و مدارک آن مجموعه بازدید کردند.
سپس مدیر تدارکات شرکت با حضور در دفتر مهندس قانعی رئیس منطقه جلسه‌ای برگزار کرد که در ابتدای جلسه مهندس قانعی رئیس منطقه ضمن خوش‌آمد‌گویی گفت: حضور برادر عزیزمان جناب مساح و هیات همراه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم ایشان و همکاران عزیز آنها در ستاد تهران، تقاضاهای همکاران منطقه بهرگان و سکوهای تحت پوشش در بحث خرید و تامین کالا را در اولویت قرار دهند.
مهندس قانعی گفت: آقای خودکاری و دیگر همکاران واحد تدارکات و امور کالا منطقه تلاش‌های مضاعفی در بحث تامین کالا به‌ویژه در مقاطع حساس شرایط سکوها در بحث تولید را در اولویت مجموعه خود قرار دادند تا لحظه‌ای وقفه در کار همکاران در سکوها و منطقه رخ ندهد که صمیمانه جای تشکر دارد.
در ادامه دکتر مساح به سفر اخیر خود به منطقه اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته این دومین سفر به منطقه بهرگان است زیرا هدف ما در مدیریت تدارکات و امور کالا تسهیل روند تامین کالاهای مورد نیاز مناطق عملیاتی به‌ویژه کالاهای مرتبط در زمینه تولید نفت و همچنین کالاهای فنی و تخصصی است.
مساح گفت: در یک سال گذشته تلاش کردیم تا روند خرید کالا را تسهیل و تسریع نماییم به‌گونه‌ای که در هشت ماه ابتدایی سال جاری ۴۰ قرارداد عمده برای تامین کالا منعقد شده که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است.
وی افزود: ۸۴ مناقصه‌ دیگر مصوب شده و در حال طی کردن فرایند خود است و امیدواریم با به نتیجه رسیدن این مناقصات بتوانیم جهش بسیار خوبی در تامین کالاهای مناطق عملیاتی و سکوهای نفتی داشته باشیم.
وی گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته از انبارها و سوله‌های در اختیار مجموعه تدارکات و امور کالای منطقه، نظم و انضباط خوبی برقرار شده است که نشان می‌دهد آقای خودکاری و دیگر همکاران در واحد تدارکات و امور کالای منطقه به نحو شایسته در تلاش هستند تا این کالاهای موجود در انبارها به‌صورت دقیق و منظم مورد استفاده قرار گیرد.
گفتنی است، در بخشی از جلسه امیر البرز رئیس سفارشات و کنترل موجودی کالای شرکت نفت فلات قاره ایران و جعفر خودکاری رئیس تدارکات و امور کالای منطقه بهرگان توضیحات کاملی در خصوص آخرین وضعیت مجموعه‌های تحت هدایت خود ارائه کردند.
در ادامه، مسئولین اسناد و مدارک شرکت ملی نفت ایران به همراه جمعی از مسئولین تدارکات و امور کالای ستاد تهران و منطقه بهرگان از بایگانی‌های اسناد آن مجموعه بازدید کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر