/
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
 فرهاد امین دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در گفتگو با نبض نفت تاکید کرد:

کشورهای اوراسیا؛ هدف جدید صادراتی شرکت نفت سپاهان

امین دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت کشورهای اوراسیا هدف جدید صادراتی این شرکت برای فروش محصولات است.
..
کد خبر : ۵۸۵۷۵

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

فرهاد امین دهقان مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه نمایشگاه اوراسیا در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت در خصوص روغن‎های تقلبی موجود در بازار و تدابیر نفت سپاهان برای مقابله با این معضل و چالش گفت: تمام محصولاتی که شرکت نفت سپاهان تولید می‎کند دارای کد رهگیری است و مصرف‎کننده می‎تواند این کد را چک کند و مطمئن شود محصولی که استفاده می‌کند محصول اصلی است یا محصول متفرقه.

امین دهقان افزود: این موضوع باید توسط مصرفکننده‌ها جدی گرفته شود و محصولات را کنترل و چک کنند. وقتی شرکتی مانند نفت سپاهان محصولات خود را با کد رهگیری عرضه می‎کند خود مصرف‎کننده‎ها هم باید حساسیت بیشتری داشته باشند تا مطمئن شوند که محصول اصلی را مصرف می‎کنند. مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در ادامه اظهار داشت: ما علاقمند هستیم که فرهنگ کنترل محصولات بین مصرفکننده‎ها رواج بیشتری پیدا کند. با این تدابیری که شرکت نفت سپاهان اتخاذ کرده امیدوار هستم شاهد حذف محصولات تقلبی در بازار روغن موتور باشیم.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در خصوص بازارهای هدف صادراتی در خارج از کشور نیز گفت: ما دارای بازارهای سنتی هستیم که سالهای سال است که شرکت نفت سپاهان در این عرصه‎ها محصولات خود را عرضه می‎کند. تلاش ما این است که در بازار کشورهای اوراسیا نیز حضور پیدا کنیم و محصولات خود را در این کشورها هم به فروش برسانیم.

امین دهقان در پاسخ به این سئوال که برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان به ویژه کارگران مهمترین برنامه شما در شرکت نفت سپاهان چیست گفت: برای حقوق و مزایای پرسنل به ویژه کارگران تغییراتی ایجاد کرده‎ایم. من به همراه کلیه اعضای هیئت مدیره بر روی وضعیت حقوق و دستمزد کارگران حساسیت بیشتری داریم. در مجموع با پرداختی‌هایی که انجام شده و شرایطی که برای پرسنل ایجاد کرده‎ایم شرایط مناسب‌تری از نظر معیشتی برای نیروهای شاغل در نفت سپاهان ایجاد شده است.

فیلم کامل مصاحبه به زودی بر روی اینستاگرام پایگاه خبری نبض نفت منتشر می‎شود.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر