/
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

چهارشنبه های چهره به چهره مدیرعامل و کارکنان ایزوایکو

برگزاری جلسات دیدار چهره به چهره مدیرعامل ایزوایکو با پرسنل در راستای رسیدگی و رفع مشکلات کارکنان، از ابتدای سال جاری پایه ریزی و چهارشنبه هر هفته در دفتر مدیرعامل این مجتمع برگزار میگردد.
کد خبر : ۵۸۷۵۶

به گزارش نبض نفت به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو چهارشنبه 22 آذرماه 1402 مطابق با روال هر هفته دیدار چهره به چهره مدیرعامل با پرسنل ایزوایکو برگزار گردید.
دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو در خصوص دیدارهای چهره به چهره عنوان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات پرسنل یکی از دغدغه های اصلی و اولویت های مهم کاری مدیرعامل و تیم مدیریتی مجتمع می‌باشد از این رو یک ارتباط دوسویه و چهره به چهره با پرسنل را برنامه ریزی کردیم تا همکاران و کارکنان مجتمع بتوانند بدون واسطه  مسائل،  مشکلات و انتظارات خود را در هر زمینه ای، با بالاترین مقام مجتمع درمیان گذاشته و اطمینان داشته باشند به خواسته های آنها جامه عمل پوشانده و در جهت کمک به همکاران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است جلسات ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره کارکنان ایزوایکو با مدیرعامل، روزهای چهار شنبه هر هفته از ساعت 14:00 تا 16:00 در محل ساختمان ستاد ایزوایکو (دفتر مدیرعامل) برگزار می شود.
مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران تا کنون با بیش از 280 نفر ، در 22 نوبت دیدار و  به انتظارات  و خواسته های آنها رسیدگی مؤثر کرده است که اثرات بسار مطلوب و مثبتی در میان کارکنان مجتمع  ایجاد نموده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر