/
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

آشنایی با یکی از موفق‎ترین جوانان ایرانی

فرزاد وجیهی یکی از جوانان خوش فکر ایرانی است که با حضور در بازارهای بین المللی توانسته سرمایه قابل توجهی به دست بیاورد.
کد خبر : ۵۸۸۳۱
آشنایی با موفق‎ترین جوان ایرانیبه گزارش نبض نفت ایران به دلیل داشتن ذخایر نفت زیادی که دارد، بسیار معروف است. همه این موضوع را می‌دانند که فروش نفت یکی از اصلی‌ترین منابع کسب درآمد ایران است. اما نکته بسیار جالب و حائز اهمیت این است که ثروتمند ترین افراد توانسته‌اند ثروت‌های افسانه‌ای خود را از شیوه‌هایی بسیار متفاوت‌تر و فراتر از فروش طلای سیاه به دست آورند.در ادامه این گزارش جوان کار آفرین ایرانی را به شما معرفی میکنیم که توانسته است موفقیت های بی شماری را در کسب در آمد و ثروت هنگفتی به دست بیاورد.
فرزاد وجیهی جوان ایرانی ساکن لندن  فردی که نه‌تنها در فارکس بلکه در زمینه معاملات و سرمایه‌گذاری های بازارهای بین‌المللی، بانکی، املاک، مستغلات به ثروت هنگفتی دست یافته است.فرزاد وجیهی متولد 1367 در ایران  و اهواز زندگی میکرد،بین سال های 1393 تا 1398 در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و سپس وارد بازار های بین‌المللی شد. وی فعالیت مالی خود را از اهوازآغاز کرد و سپس ،تهران ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری 10 ساله به نام آرون است .
وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، دارایی او سه و نیم میلیارد دلار تخمین زده اند که او را  در میان ثروتمند ترین های  دنیا نیز جای داده است.وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدرهای جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.وی هم اکنون در معاملات فارکس و بورس های بین المللی فعالیت دارد، به طوری که گفته می شود سودهای میلیاردی به دست می آورد، به همین دلیل به طور قطع ثروتمندترین جوان ایرانی می باشد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر