/
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

افزایش ۴.۵ درصدی بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سال ۱۴۰۱

رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست کمیته بهره‌وری از رشد ۴.۵ درصدی بهره‌وری این شرکت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر : ۵۸۸۷۰

به گزارش  نبض نفت  به نقل از  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمدرضا آبیار در این نشست ضمن تشریح اهداف و فرآیند استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری و روند تغییرات شاخص‌های بهره‌وری طی سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ اظهار کرد: رشد بهره‌وری، تصادفی و اتفاقی نیست، بلکه حاصل برنامه‌ریزی هوشمندانه، نوآوری و تلاش به‌منظور افزایش منابع در اختیار است و برای تحقق این موضوع استفاده بهینه از منابع و سرمایه‌های فیزیکی به‌منظور رشد بهره‌وری و تعالی سازمانی اهمیتی بسزا دارد.
وی ضمن قدردانی از زحمات همه متولیان مرتبط با حوزه بهره‌وری، بر افزایش دوره‌های آموزشی و تمرکز بیشتر بر استمرار در اجرای بهبودهای کوچک و تدریجی تأکید کرد و افزود: با توجه به محاسبه‌های انجام‌شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ می‌توان با افتخار اعلام کرد تلاش‌های انجام‌شده در این دو سال مؤثر بوده و به رشد شاخص‌های بهره‌وری کل منجر شده است.
رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب وضع کلی این شرکت را در مقایسه با سال‌های پیش و با وجود تحریم‌ها، مثبت ارزیابی کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر