/
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

آریاساسول اولین سفیر اعطای خون سازمان انتقال خون کشور شد

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون اقدام شرکت پلیمر آریاساسول در فرهنگ‌سازی اعطای خون در فضای شرکت را ارج نهاد و از اقدام‌های انجام شده تقدیر کرد.
کد خبر : ۵۸۹۴۱

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، همزمان با گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی، لوح تقدیر از آریاساسول به‌عنوان اولین سفیر اهدای خون کشور، همچنین تندیس سرداران و سربازان گمنام اهدای خون و لوح تقدیر از زحمات مدیریت HSE شرکت پلیمر آریاساسول، از سوی معاون اجتماعی سازمان انتقال خون کشور به شرکت آریاساسول اهدا شد.
فردین بلوچی، معاون اجتماعی سازمان‌ انتقال خون کشور، در این آیین با یادآوری اقدام بی‌همتای شرکت آریاساسول در اهدای خون گفت: کارکنان این شرکت با جدیت در هر دوره اقدام به اهدای خون می‌کنند و بیشترین اهدای خون در بین شرکت‌های صنعتی را رقم زدند و به همین منظور لوح تقدیر اولین سفیر اهدای خون به نمایندگی از تمامی کارکنان به مدیرعامل این شرکت اهدا می‌شود.
وی با اشاره به فداکاری‌های دست‌اندرکاران حوزه سلامت به‌ویژه در دوران کرونا گفت: اقدام این افراد در شرایطی که ما حتی قادر به دیدن عزیزترین افراد خانواده نبودیم، بسیار بی‌همتا و ستودنی بود.
معاون اجتماعی سازمان انتقال خون کشور، افزود: در همین حال افرادی که خون خود را اهدا می‌کنند، انسان‌های بسیار خاصی هستند و در دوران کرونا نیز همین افراد برای اهدای خون قدم به میدان می‌گذاشتند.
بلوچی با اشاره به رشادت‌های فعالان صنعت پتروشیمی گفت: این افراد همچون سربازان عرصه اقتصادی هستند که اگر دوران دفاع مقدس حضور داشتند، همین افراد در خط مقدم بودند.
در این مراسم همچنین تندیس سرداران گمنام سلامت به کارکنان آریاساسول اعطا شد و اردوان فرزین‌پور مدیر HSE شرکت نیز به پاس خدمات و زحمات در این مسیر لوح تقدیر دریافت کرد.
محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول نیز در پایان این مراسم با تأکید بر اینکه به نمایندگی از تمامی کارکنان دریافت کننده این لوح و تندیس بوده است، گفت: اگر اتفاق خوبی در شرکت رقم خورده با تلاش و کار تیمی و زحمات تک تک کارکنان محقق شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر