/
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
بازار سکه ؛

رشد قیمت سکه در بازار شبانه / پیش بینی قیمت سکه امروز 12 دی

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دوشنبه شب تا ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بالا رفت
کد خبر : ۵۸۹۶۸

نبض نفت -  بازار جهانی طلا روز دوشنبه به مناسبت اولین روز ژانویه و آغاز سال نوی میلادی تعطیل بود اما شب گذشته این بازار با گپ مثبت بازگشایی شد.قیمت اونس طلا که دو روز قبل با ۲۰۶۲ دلار به پایان رسانده بود در شروع سال جدید با ۲۰۶۹ دلار شروع به کار کرد. تحلیلگران اقتصادی می گویند که رشد قیمت طلا احتمالا  قیمت سکه در روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد و موجب صعودی شدن‌ سکه امامی خواهد شد.
قیمت سکه در  شروع معاملات نقدی روز دوشنبه با ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسید اما در ادامه صعودی شد و به ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید .این قیمت در مقایسه با روز شنبه ۵۰ هزار تومان گران تر بود.البته عصر دیروز  قیمت سکه امامی نزولی شد  و  تا ۲۹ میلیون و ۶۰۰  هزار تومان عقب شینی کرد. با این حال در پشت خط دوشنبه شب بازار سکه شاهد فشار خریداران بود  و این‌فلز زرد رنگ تا ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان  بالا رفت. 
همچنین در معاملات پشت خطی دوشنبه شب قیمت دلار با ۵۰ هزارو ۵۵۰ تومان به فروش رسید. در صورتی که اسکناس آمریکایی از محدوده عقب نشینی نکند مسیر رشد سکه هموارتر خواهد شد. تکنیکالیست ها می گویند در حال حاضر سکه امامی به سقف کانال نزولی خود نزدیک شده و مقاومت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مقاومت سقف کانال است.از سوی دیگر محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز نزدیک‌ترین حمایت سکه امامی است که با حمایت خط تنکانسن وجه تشابه دارد.

 

 

 

منبع:اقتصادنیوز 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر