/
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود

رئیس امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: چهاردهمین جشنواره ورزشی کارکنان این شرکت با شعار «ورزش، تندرستی، تولید پایدار»، از روز شنبه ۹ دی آغاز ‌شده و به صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شود.
کد خبر : ۵۸۹۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، علی کاظمی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد با مناطق عملیاتی، به دلیل مشکلات اسکان و ترابری، هیچ‌یک از مناطق، امکان میزبانی از جشنواره را نداشت و در نهایت مقرر شد مسابقات آن در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، دوومیدانی، تنیس خاکی، بدمینتون، شطرنج، دارت، اسنوکر، آمادگی جسمانی، بسکتبال، تیراندازی و تنیس روی میز در شش منطقه و ناحیه بوشهر برگزار شود.
وی با بیان اینکه در این جشنواره حدود ۵۰۰ نفر از همکاران ورزشکار حضور دارند و اقدامات لازم برای خرید وسایل و لوازم مورد نیاز ورزشکاران انجام شده است، گفت: اولین مسابقات این جشنواره از ۹ تا ۱۲ دی‌ماه در رشته تیراندازی و با حضور ۳۵ نفر در بوشهر و مسابقات بعدی به تدریج در سایر مناطق عملیاتی برگزار می‌شود. همچنین زمان برگزاری مسابقات تنیس روی میز از ۲۸ بهمن تا دوم اسفند سال جاری در جزیره زیبای کیش است.
وی گفت: همه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آبرومندانه و خوب جشنواره ورزشی کارکنان این شرکت انجام شده و همکاران به‌ویژه در مناطق عملیاتی تمرینات خود را از ماه‌های گذشته برای حضور در این مسابقات آغاز کرده‌اند.
وی در مورد اهمیت ورزش و انجام فعالیت‌های ورزشی برای همکاران گفت: ورزش نقش بسیار مهمی در تندرستی همکاران دارد و به نظر من هرقدر در زمینه ورزش هزینه کنیم از سوی دیگر هزینه‌های درمان در شرکت کاسته می‌شود.
رئیس امور ورزش شرکت نفت فلات قاره ایران در پایان از دکتر مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت، همچنین آقای ادیب‌نیا مدیر منابع انسانی که همواره در راستای گسترش ورزش حمایت‌های ویژه‌ای داشته‌اند، همچنین زحمات همکاران روابط عمومی، خدمات اداری و اجتماعی و امور ورزش که همه تلاش خود را برای برگزاری خوب این جشنواره به کار بسته‌اند تشکر و قدردانی کرد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر