/
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

سامانه تی تی پلاس از مهمترین پروژه های فناورانه بانک برای خدمت به مشتریان است

شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سی و ششمین نشست شورای معاونین گفت: سامانه تی‌تی‌پلاس به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های فناورانه بانک برای خدمت به مشتریان به مرحله مناسبی رسیده است.
کد خبر : ۵۹۱۱۵

 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ؛ مدیرعامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت : سامانه تی تی پلاس می‌تواند به عنوان یکی از مزیت‌ها و محور قابل اتکای بانک در تقویت ارتباطات بانک با مشتریان و تعاونگران باشد، بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و طرح‌های تسهیلاتی و اعتباری بانک از طریق تی‌تی‌پلاس، قابلیت اجرا دارد.
شیخ حسینی افزود: سیستمی کردن میانگین و امتیاز تسهیلات از دیگر تدابیر و اقدامات بانک در مدت اخیر بوده است و واحدهای اعتباری، فناوری و مشتریان در این زمینه حداکثر اهتمام را مد نظر داشته باشند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با اشاره به حضور معاون تعاون در ساختمان ستادی بانک و طرح مباحث مشترک میان بانک و معاونت مذکور، اعلام نمودند این موضوع نشان از اهمیت نقش بانک توسعه تعاون در پیشبرد اهداف و سیاست‌های بخش تعاون کشور دارد از این رو راهبردهای بانک در راستای کمک به بخش تعاون است و هر گونه اقدام برای تقویت بانک نیز به منظور ارتقای اثربخشی و توان بانک در عرصه اقتصاد کشور خواهد بود.
گفتنی است در نشست شورای معاونین بانک که با حضور معاونین مدیرعامل جمعی از مدیران ستادی و روسای ادارات و مدیران شرکت سمات برگزار گردید مسائلی از جمله اقدامات انجام گرفته در خصوص پیاده سازی سامانه TT-PLUS و اقدامات انجام شده در خصوص افزایش سرمایه و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیته افزایش سرمایه بانک ، سیستمی نمودن میانگین و امتیازات تسهیلات و نیز ایجاد رویه هماهنگی بین مدیران استانی و مدیر کل تعاون استانها ارائه و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر