/
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
با حضور وزیر اقتصاد؛

پتروشیمی شهیدتندگویان تندیس چهاردهمین جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان بزرگترین زنجیره ارزش پلی اتیلن ترفتلات صنعت پتروشیمی ایران در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق به کسب تندیس این رویداد شد.
کد خبر : ۵۹۲۳۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این رویداد با هدف بهبود بستر و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی شرکت‌ها و سازمان‌ها در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ و با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، رییس سازمان برنامه بودجه، رییس خزانه‌داری کل کشور، معاونان بانک مرکزی، جمعی از مدیران و مسئولان بلندپایه کشوری، مؤسسات مالی و اساتید دانشگاه به میزبانی تهران برگزار شد.
هدف از برگزاری این رویداد، حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، همچنین فراهم‌کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی است.
جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌های حائز رتبه تعلق می‌گیرد که پتروشیمی شهیدتندگویان با نماد شگویا در بین شرکت‌کنندگان امسال، پس از ارزیابی شاخص‌های مختلف مالی و حسابداری، موفق به کسب تندیس شد. این جایزه توسط محمد شایگان مدیر مالی این شرکت دریافت شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر