/
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

تکریم و تقدیر از خانواده شادروان بابک بهاران غواص درگذشته در منطقه عملیاتی سیری شرکت نفت فلات قاره ایران

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، نمایندگانی از سوی دکتر مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن حضور در خانه پدری شادروان بابک بهاران غواص درگذشته در منطقه عملیاتی سیری، از آنها قدردانی کردند.
کد خبر : ۵۹۴۴۰


به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، در این برنامه که در راستای اجرای دستور مهندس اوجی وزیر محترم نفت انجام شد، مهندس شهرام کیان‌پور سرپرست دفتر نمایندگی اهواز به همراه تعدادی از کارکنان این دفتر، با ابلاغ پیام مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران، از خانواده زنده‌یاد بهاران دلجویی کردند.
سرپرست دفتر نمایندگی اهواز در این دیدار از سختکوشی و تلاش شادروان بهاران در انجام عملیات غواصی در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران قدردانی و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای خانواده وی آرزوی صبر و سلامتی کرد.
گفتنی است، تقدیر از خانواده درگذشتگان حین کار در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران در طول سال از طریق واحدهای مربوطه پیگیری و اجرا خواهد شد.
زنده‌یاد بابک بهاران ۳۳ ساله و اهل اندیمشک استان خوزستان، از غواص‌های شرکت پیمانکاری فعال در مناطق عملیاتی این شرکت بود که روز سه‌شنبه ۷ آذر 1402 هنگام عملیات غواصی در منطقه عملیاتی سیری جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر