/
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
همزمان با چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي

افتتاح ساختمان جدید آموزش (واحد طراحی و برنامه ریزی آموزشی)

همزمان با چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و دهه مبارك فجر، ساختمان جديد آموزش (واحد طراحي و برنامه ريزي آموزشي) به همت معاونت آموزش و بهبود مديريت منابع انساني و با همكاري مديريت عمليات غير صنعتي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
کد خبر : ۵۹۶۵۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب ؛  معاونت آموزش و بهبود مديريت منابع انساني، تعدادی از مدیران و مسئولين ارشد مناطق و روسا و دست‌اندركاران مديريت منابع انساني، در ساختمان درمانگاه سابق كوي نفت واقع در ابتداي خيابان ارشاد 11، برگزار شد.
 
مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب طي سخناني ضمن تبريك و بزرگداشت ايام الله دهه مباركه فجر و تقدير از دست اندركاران مديريت منابع انساني و مديريت عمليات غير صنعتي، به جهت آماده سازي مجموعه حاضر تصريح كرد: موضوع آموزش براي من به عنوان سرباز انقلاب اسلامي از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار مي باشد. و همواره تلاشگران اين عرصه را به برنامه ريزي و اقدام هدفمند در جهت تعالي سازمان توصيه مي نمايم.
 
مهندس دانشی در ادامه سخنان خود با بهره گيري از آيه بيستم سوره مباركه قصص، در مورد حضرت موسي(ع) و قوم ايشان كه در ابتداي مراسم تلاوت شده بود، عنوان داشت: از آنجايي كه امروزه دشمن به صورت هدفمند و با برنامه ريزي قصد ضربه زدن و تضعيف انقلاب را دارد، ضرورت دارد بهره گيري از آموزش هدفمند كه مورد تاكيد ويژه تعاليم ديني ما مي باشد، در جهت تعالي و تجهيز سازمان، در مقابل توطئه هاي دشمن، را سرلوحه امور خود قرار دهيم.
 
 ايشان در خاتمه سخنان خود تاكيد كرد: بنا به تعاليم موجود در جامعه اسلامي اين ظرفيت وجود دارد كه نه تنها از دسيسه هاي بيگانگان متخاصم متاثر نشويم بلكه با ايجاد توانمندي در جامعه اسلامي بتوانيم جهت اعتلاي جامعه بشري اثرگذار واقع گرديم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر