/
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت در مشهد آغاز به‌کار کرد

دومین رویداد ملی «روایت پیشرفت» در قالب نمایشگاهی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور امام رضا (ع) با حضور وزیر کشور گشایش یافت.
کد خبر : ۵۹۶۶۸

 نبض نفت - احمد وحیدی، وزیر کشور عصر چهارشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) پس از آیین گشایش رسمی نمایشگاه رویداد ملی روایت پیشرفت از غرفه شرکت ملی نفت ایران در این نمایشگاه بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای نفت در دولت سیزدهم قرار گرفت.
ابوالقاسم دولابی، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت درباره این رویداد گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه امیدآفرینی است تا مردم و اقشار مختلف بدانند دولت مردمی سیزدهم در ۲ سال گذشته چه دستاوردها و پیشرفت‌هایی داشته است.
وی بیان کرد: از سوی دیگر این رویداد تلاش می‌کند زمینه همکاری و گفت‌وگو مسان نخبگان را فراهم کند و مخاطبان اصلی آن حوزویان و دانشگاهیان است.
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۰ وزارتخانه از جمله وزارت نفت و اندیشکده‌های مختلف حضور دارند و دستاوردهای دولت را در قالب‌های مختلف روایت می‌کنند.
در این رویداد، وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نفت و زیرمجموعه آن همچون شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تازه‌ترین دستاوردهای وزارت نفت دولت سیزدهم را به معرض نمایش می‌گذارند.
نخستین رویداد ملی روایت پیشرفت در قم برگزار شد و دومین دوره آن در مشهد از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه دایر خواهد بود.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر